JMC Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 http://www.slashphone.com/news/uploads/1734/neonode_1.jpg Neonode säljer för få mobiler Det går tungt för Neonode. Man redovisar en förlust för förra året och man säljer för få mobiltelefoner. Vd Marcus Bäcklund säger att Neonode sålt några tusen mobiltelefoner sedan i vintras, skriver Dagens Industri. Han erkänner att det är alldeles för små volymer det handlar om, men tycker ändå att lönsamheten är inom räckhåll. Neonode går med 8 miljoner kronor i förlust för förra räkenskapsåret. Omsättningen ligger strax under 2 miljoner kronor. Vid årsskiftet var bolagets likvida medel drygt 1 miljon kronor. Källa: Mobil.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 HUR FAN SKA VI KUNNA VETA DET?! Sluta med sådana polls! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det blev ingen cd Ungefär lika intressant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det blev ingen cd Ungefär lika intressant AHAHAHAHAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 HUR FAN SKA VI KUNNA VETA DET?! Ja men det är ju bara att gissa va du själv tror. Svårare än så är det inte. Sen får vi se vem som hade rätt Sluta uppföra dig som om du hade mens 24/7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vet inte. Hopas dom klarar sig. Skulle va kul om vi skulle ha kvar NÅGOT helsvenskt mobilföretag... Måste säga att jag aldrig hört talas om dom innan! Kanske köper min nästa mobil av dom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vet inte, bryr mig inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Intrsseklubben antec... nej förresten. Du borde nog själv fatta hur interessant detta är. vote: vet inte och bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vet inte, är inte så insatt i Neonode. Innan denna poll skapades visste jag inte ens vad Neonode var för något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts