Benny_Z Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har fått deta problem 100 ggr innan men då gick de bort när jag ominstallerade programet men nu vägrar det försvinna(bild)...plus att jag inte kan skana datan på virus för att AVTASK stöter på ett problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Byt till Nod32. Aldrig haft några problem med det. Slöar inte ner som panda eller norton gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nu cepar sig AVLTMAIN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Klicka på mer info så förstår vi dig bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ett tips håll ner (alt) nästa gång du tar ett screenshot då får du bara med den "markerade grejen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Prova installera om, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Klicka på mer info så förstår vi dig bättre.. Jag vet..det står att jag ska starta om datan och om det var kvar skulle jag installer om det..har gjort det 13 ggr nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Urhm.. Panda antivirus ska man ej ha byt till tex norton eller ngt inte panda. Det förstör nerverna o datorn. (2 år sen drabbades min dator av viruset blaster fick ej bort det efter som panda hade "fuckat" upp sig så fick gah orkar ej skriva men aja byt till ngt annat virus skydd) Själv har jag -F-secure 2004 (branvägg o virus skydd tillsammans) och inga problem har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts