Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ska på Gävle City Fest v.32 någon mer som ska dit? Jag ska dit har du nån aning om vad det är för uppträdanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Streetwave: Var du på Gates of Metal i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Luleåkalaset, haha. ...annars har jag varit på PDOL någon enstaka gång då jag var mindre. Skulle väldigt gärna fara till STHLM's jazzfestival, fast jag är oftast utomlands under tiden det är... Editation. Man får ju naturligtvis inte glömma Skelefteåfestivalen! : ) Redigerad 9 augusti, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ska på Malmöfestivalen med Tux och en annan kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har varit på Cityfesten här i Gävle. Hittade några riktigt bra fynd, Bl.a 1 fin nätkeps och en fin Nirvana tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ska på Malmöfestivalen med Tux och en annan kompis. Ska dit imånkväll, efter jag varit på vallåkra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 På måndag ska jag och mitt band till Malmöfestivalen. Först ska bassisten in och köpa plektrum på musikbörsen och så får vi väl kolla runt där lite sen ut på festivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var på Hultsfred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Streetwave: Var du på Gates of Metal i helgen? Nix, det var jag inte. Jag hade det inplanerat, men så visade det sej att jag inte hade riktigt koll på pengarna...så jag hade inte råd. Och det var för sent att söka jobb, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Inga i år får se nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts