fr34k Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Någon som brukar fara på festivaler? själv tycker jag att festivaler är grymmt skoj ja iaf, har själv varit på: Pdol (3 år i rad) Kiruna Festivalen (första året iår) och inplanerat för nästa år är Hultsfred oder Roskilde (har inte bestämmt mig, beror på band) Kiruna Festivalen (igen ja, mychet "mysig" festival, eller hur man ska säga) Pdol (Möjligtvis, har blivit hyffsat dyrt på senare år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Får se om jag ska på pdol i år, vet inte om det är bra artister, men för tivolits skull går jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 När jag har råd och kan ska jag åka till USA Och gå på Gathering of the juggalos ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Ska på Gävle City Fest v.32 någon mer som ska dit? Redigerad 28 juli, 2005 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Pridefestivalen Nej men inget planerat i år,... MalmöFestivalen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag gillar inte själva "festivalandet", jag går på en festival för att jag gillar banden där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag gillar inte själva "festivalandet", jag går på en festival för att jag gillar banden där. W0RD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 SwedenRockFestival helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Ska på Sikafestivalen 6:e Augusti, Sahara Hotnights =P Sikeå Hamn i Robertsfors Redigerad 28 juli, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tänkte jag skulle ta mig till Emmabodafestivalen i början av augusti. SMK kommer ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Malmöfestivalen som är om ca 2-3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 5 augusti bär det av till Gates Of Metal=). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag gillar inte själva "festivalandet", jag går på en festival för att jag gillar banden där. Nej! det är ju fest(ival)andet som är det roliga! hur skoj som hellst att vara småfull, se band som man inte ens tycker är bra å ragga damer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Malmöfestivalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Malmöfestivalen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag var på SheMusicfestivalen i Malmö, ska gå på Göteborgskalaset. Sedan, om jag har råd, kanske Malmöfestivalen, bara för att Anders, Måns och Sanna ska vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej! det är ju fest(ival)andet som är det roliga! hur skoj som hellst att vara småfull, se band som man inte ens tycker är bra å ragga damer Ja, just det jag inte gillar.. Man är där för musiken, i alla fall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ska till Hässleholmsfestivalen och Malmöfestivalen. Någon som vet några fler i SKAUNE trakterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ja, just det jag inte gillar.. Man är där för musiken, i alla fall jag. Du är verkligen skittråkig. Du umgås inte med folk, du sitter hemma med din dator och om du skulle bestämma skulle du bara sitta där hela tiden eller hur? Lev ditt livet innan det lever med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Varit på Hultsfred... Och ska kanske till MalmöFestivalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts