Panimala Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Grattis! Med lite mer reklam för forumet skulle det nog kunna vara ännu fler inlägg/dag. Precis vad vi behöver. Mer spammare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Precis vad vi behöver. Mer spammare! Vi bannade precis två stycken sådana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hoho förut låg jag på första sidan på overall top posters, nu ligger jag på tredje sidan Vart ser man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Vart ser man det? Gå till GTAsajtens Forum. Nästan längst ner står det: The moderating team | Today's active topics | Today's top 10 posters | Overall top 10 posters http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...sort_order=desc Redigerad 29 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag ligger också på tredje sidan nu lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hur kan Azore ha postat 3 567 posts sen november?? Ja menar jag har inte sett han posta så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 GTAsajtens Forum är nu på väg in till big-boards.com Dom har en gräns på 500,000 inlägg så absolut. Grattis, och lycka till med 1,000,000 inlägg. Mitt tips är att det målet uppnås September 2007. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Grattis, hoppas forumet får ett långt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tycker forumt blivit väldigt inaktivt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det e sommar folk vill inte sitta inne hela dagarna när det e fint väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 [O][T],Jul 30 2005, 15:37] Mitt tips är att det målet uppnås September 2007. Mitt tips är september 2006... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Mitt tips är september 2006... Jag tippar på att de blir i början av 2006! På grund av alla spammers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det e sommar folk vill inte sitta inne hela dagarna när det e fint väder. Det var ju mer aktivt när det var fint väder.. Nu har det ju regnat och vart kallt och tråkigt.. Iallafall där jag bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 * Folk sommarjobbar * Folk reser bort * Folk är ute i solen * Folk spelar mindre GTA Välj valfri anledning. Själv tycker jag inte att ca 900 inlägg/dag är lite eller inaktivt. 900 är långt över vad som postas en genomsnittsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 * Folk sommarjobbar * Folk reser bort * Folk är ute i solen * Folk spelar mindre GTA Välj valfri anledning. Själv tycker jag inte att ca 900 inlägg/dag är lite eller inaktivt. 900 är långt över vad som postas en genomsnittsdag. Här var ju mer aktivt när det var fint väder + dom flesta jobbar i början av sommaren och är ledig dom sista veckorna Dom flesta posterna måste ju ändå vara i SA-forumet? Och bestå av frågor som redan blivit svarade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hur kan man kolla vem som skrev nr.500 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hur kan man kolla vem som skrev nr.500 000 Det kan Du inte, möjligtvis att Hultenius kan se det. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Här var ju mer aktivt när det var fint väder + dom flesta jobbar i början av sommaren och är ledig dom sista veckorna Dom flesta posterna måste ju ändå vara i SA-forumet? Och bestå av frågor som redan blivit svarade.. San Andreas kom till PC och Xbox den 10:e juni. Och det vägde tyngre än hur soligt det var ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hultenius kan du inte göra banner's som folk på Gtasajten kan lägga ut på sina hemsidor...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts