skribb Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Om man inte tål va folk tycker så ska man inte posta ffs.. du kan inte förvänta dig bra saker bara plz die Ni hade lika gärna kunna låtit bli att skriva och bara prova webbläsaren. Man blir inte så uppmuntrad att göra fler guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ni hade lika gärna kunna låtit bli att skriva och bara prova webbläsaren. Man blir inte så uppmuntrad att göra fler guider Gör fler guider och skit i Brodd. Som är den i särklass jobbigaste personen på foumet. (efter thegtafreak, diarrehampus, Air_born osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Verkar suverän! Jag (och många flera) diggar dina guider så de e klart du inte ska sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Maxthon var bra. Fast jag fortsätter med FF, för att jag har så j*vligt svårt att vänja mig vid nya saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vad som helst förutom IE är bra. Men jag håller mig till Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Maxthon var bra. Fast jag fortsätter med FF, för att jag har så j*vligt svårt att vänja mig vid nya saker Don't blame yourself. Det ligger i människans natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts