Meller Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 "ok" , moget "spöke" som bara sitter still hela jävla tiden, visa lite blod ffs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) He's coming for ya! Redigerad 29 juli, 2005 av p-c-2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 He's coming for ya! LoL!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Mycket skumt Funderar på att adda weener på msn.. Men skriv så fort ni får veta ngt mer! Förresten, varför bad ingen weener tända lampan eller ngt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Haha... kan inte ni se? kolla noga på den här bilden ser ni en man där? han lyser typ med en ficklampa så att det reflekteras på spegeln som sedan ser ut som en mask där som dom har hängt upp? iaf som jag tror <>fake<> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "ok" , moget "spöke" som bara sitter still hela jävla tiden, visa lite blod ffs! Off: Din sign stämmer grymt bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Haha, hoppas att Weener ger tecken på att han är vid liv i dag då. Eller i morgon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har inte varit inne på några dagar nu, dels för att mitt internet hemma inte funkar (skriver från en kompis) och dels för att jag är livrädd. Vågar inte gå in i mitt rum till min dator längre. Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag vågar gå in i mitt rum. För igår hände nått läskigt, jag skulle sova så blixtrade det till och jag öppnade ögonen och där hängde ansiktet precis framför mig. Jag skrek jättehögt och då försvann det. Vet inte om det var en synvilla eller inte.' Jag vet inte när jag loggar in nästa gång, i bästa fall år 2007. Om inte tagigt mitt liv innan dess... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har inte varit inne på några dagar nu, dels för att mitt internet hemma inte funkar (skriver från en kompis) och dels för att jag är livrädd. Vågar inte gå in i mitt rum till min dator längre. Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag vågar gå in i mitt rum. För igår hände nått läskigt, jag skulle sova så blixtrade det till och jag öppnade ögonen och där hängde ansiktet precis framför mig. Jag skrek jättehögt och då försvann det. Vet inte om det var en synvilla eller inte.' Jag vet inte när jag loggar in nästa gång, i bästa fall år 2007. Om inte tagigt mitt liv innan dess... Har bara en sak att säga: OMG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Är ganska säker på att bara var ett "hjärnspöke". När man är riktigt rädd kan det hända att man ser vålnader. Man, typ, hallucinerar (akta stavningen). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Mest lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Spooky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Fuck u weener.. Redigerad 31 juli, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har inte varit inne på några dagar nu, dels för att mitt internet hemma inte funkar (skriver från en kompis) och dels för att jag är livrädd. Vågar inte gå in i mitt rum till min dator längre. Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag vågar gå in i mitt rum. För igår hände nått läskigt, jag skulle sova så blixtrade det till och jag öppnade ögonen och där hängde ansiktet precis framför mig. Jag skrek jättehögt och då försvann det. Vet inte om det var en synvilla eller inte.' Jag vet inte när jag loggar in nästa gång, i bästa fall år 2007. Om inte tagigt mitt liv innan dess... Du skämtar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har inte varit inne på några dagar nu, dels för att mitt internet hemma inte funkar (skriver från en kompis) och dels för att jag är livrädd. Vågar inte gå in i mitt rum till min dator längre. Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag vågar gå in i mitt rum. För igår hände nått läskigt, jag skulle sova så blixtrade det till och jag öppnade ögonen och där hängde ansiktet precis framför mig. Jag skrek jättehögt och då försvann det. Vet inte om det var en synvilla eller inte.' Jag vet inte när jag loggar in nästa gång, i bästa fall år 2007. Om inte tagigt mitt liv innan dess... Ok det det har börjat gå lite väl långt. Det är dags att ta reda på vad det egentligen är, för jag lovar att det har en naturlig förklaring. Testa mixtra med ljuset, tända släcka lampor, flytta föremål som är i närheten och belys spegeln från andra håll. Gör det i sällskap med nån så du slipper vara rädd. Och för fan, snacka inte om att ta ditt liv, det är bara fjortisar och jävligt fega och hänsynslösa människor som gör det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Du skämtar? Don't think so! :'( @The Dude:Och för fan, snacka inte om att ta ditt liv, det är bara fjortisar och jävligt fega och hänsynslösa människor som gör det. Ja! Redigerad 30 juli, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Äsch... ring bara John Constantine, han deporterar demonen in till spegeln, sen så säger det bara KRAAASCH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok, det är inget jävla spöke väx upp människa, och vad ska detta så kallade spöka göra dig? äta upp dig till mellanmål och krydda med salt? oh pleease Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 ... och vad ska detta så kallade spöka göra dig? äta upp dig till mellanmål och krydda med salt? oh pleease Ja, shit happens. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts