Jump to content

FYFAN VAD ÄCKLIGT!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han har inte varit inne på hela dagen.

Han kanske är död, trots allt. B)

Hahaha B)

Hoppas att han loggar in snart.

Jag tror att han vart så rädd så att han la sig kl 20:00, direkt efter att han såg sina sparade repriser utav Skurt.

Spöket sitter nog där på hans sängkant och smeker honom försiktigt. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså seriöst tycker ni det där är skrämmande, jag tycker bara att det är coolt, BTW har ni aldrig frågat Wenner om han kunna slå på lyse eller så och kolla om "The Thing" fortfarande finns kvar? :D

Nej tycker också bara att det är spännande men om den hade varit i mitt rum hade det vart en annan sak :unsure:

satte på "glowing lines" eller vad det nu heter :P

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså seriöst tycker ni det där är skrämmande, jag tycker bara att det är coolt, BTW har ni aldrig frågat Wenner om han kunna slå på lyse eller så och kolla om "The Thing" fortfarande finns kvar? :unsure:

Slå på lyset? Är det inte en spotlight eller dylikt som lyser alldeles bakom den där grejen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag har rätt så är det jag målat blått en spegel, alltså ser man datorn, ryggen på weener samt en lampa där

"skuggan" som ni säkert tror är en mördare verkar bara vara ett objekt framför lampan, se de båda inringade röda

"monstret" förblir oförklarligt, verkar ju vara precis där weener sitter.. alltså på hans rygg ifall det vore en spegelbild

post-22-1122674465_thumb.jpg

Redigerad av hyperberit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...