Ronin Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nå? Jag sitter här och väntar på fler bilder från Weeners rum. Har han varit inne på msn alls dem senaste timmarna? Vill se mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nå? Jag sitter här och väntar på fler bilder från Weeners rum. Har han varit inne på msn alls dem senaste timmarna? Vill se mer. Han har inte varit inne på hela dagen. Han kanske är död, trots allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Han har inte varit inne på hela dagen. Han kanske är död, trots allt. Hahaha Hoppas att han loggar in snart. Jag tror att han vart så rädd så att han la sig kl 20:00, direkt efter att han såg sina sparade repriser utav Skurt. Spöket sitter nog där på hans sängkant och smeker honom försiktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kom igen nu och visa lite mer bilder...........spännande med såna här "spooky" bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kom igen nu och visa lite mer bilder...........spännande med såna här "spooky" bilder Det finns inte så många bilder av The Thing. Här var iaf min första syn på den: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Såg white noise eller vad den heter nyss, skitddålig, men påminner något om det här! more pictures! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Såg white noise eller vad den heter nyss, skitddålig, men påminner något om det här! more pictures! White Noise är ju en bra film! Ett undantag är i slutet där den inte är så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Asså seriöst tycker ni det där är skrämmande, jag tycker bara att det är coolt, BTW har ni aldrig frågat Wenner om han kunna slå på lyse eller så och kolla om "The Thing" fortfarande finns kvar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Weener är kanske död ( kanske spöket dödade han ) vem vet?. Skojar bara han lever som en morot..............men...han har ju ej skrivit mer i den här topicen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Weener_rip.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men snälla, Weener är inte död! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nej, men skojade ju bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Mina nyaste. Det här var hans senaste post typ runt kl.11 på förmiddagen Redigerad 29 juli, 2005 av Chucky_4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Asså seriöst tycker ni det där är skrämmande, jag tycker bara att det är coolt, BTW har ni aldrig frågat Wenner om han kunna slå på lyse eller så och kolla om "The Thing" fortfarande finns kvar? Nej tycker också bara att det är spännande men om den hade varit i mitt rum hade det vart en annan sak satte på "glowing lines" eller vad det nu heter http://img118.imageshack.us/img118/9213/post2211226317560ox.jpg Redigerad 29 juli, 2005 av Sir.Per Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Sitter också och chattar med Hugo. Se bild, börjar fan bli läskigt : Asså det är nån skugga ovanför spökets huvud!!! Redigerad 29 juli, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nej tycker också bara att det är spännande men om den hade varit i mitt rum hade det vart en annan sak satte på "glowing lines" eller vad det nu heter Ohh fuck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Asså seriöst tycker ni det där är skrämmande, jag tycker bara att det är coolt, BTW har ni aldrig frågat Wenner om han kunna slå på lyse eller så och kolla om "The Thing" fortfarande finns kvar? Slå på lyset? Är det inte en spotlight eller dylikt som lyser alldeles bakom den där grejen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Han ser iallfall snäll ut, ser det ut som Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Om jag har rätt så är det jag målat blått en spegel, alltså ser man datorn, ryggen på weener samt en lampa där "skuggan" som ni säkert tror är en mördare verkar bara vara ett objekt framför lampan, se de båda inringade röda "monstret" förblir oförklarligt, verkar ju vara precis där weener sitter.. alltså på hans rygg ifall det vore en spegelbild Redigerad 29 juli, 2005 av hyperberit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Asså det är nån skugga ovanför spökets huvud!!! Det är nog weeners skugga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts