Jump to content

FYFAN VAD ÄCKLIGT!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm, ska vi inte ta reda på vad det är?

Starta camen igen och se om den är kvar, om den är kvar

så flyttar ni camen närmare så man ser den bättre. ;)

Eller så vänder sig Weener och kollar vad det är! :shifty:

Problemet är bara att den endast syntes i på Jackers skärm!, vilket är väldigt konstigt :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och i min skärm, vi HAR inte editerat bilderna.

Ja din med, glömde dig!

Jag hopas att även jag ska få se det... om Weener vågar gå in i rummet igen och adda mig på MSN...

Jag måste bara fråga er en sak:

Tror ni på spöken?

Det gör jag och har alltid gjort sen min farmor en gång berättade detta:...

Hon var på kyrkogården, vid hennes moders grav.

Hon var där för att lägga dit nya blommor.

När hon stod där hörde hon någon som närmade sig, men brydde sig inte om det så mycket.

Stegen kom närmare och hon tyckte det såg ut som en väninna i ögonvrån.

Min farmor vände sig då om för att hälsa på henne, men ingen var där... :wacko:

Hon berättade detta för en annan väninna vid en sälkträff förra månaden, och jag lyssnade så jag satt bara och lyssnade...

Den andra vänninnan sa till mig: Du tycker säkert att detta låter fånigt när vi pratar om spöken... Men det tyckte jag inte, för man kunde höra på min farmor at hon talade sanning.

De 2 väninnorna började också prata om hur de hade lekt "anden i flaskan" som "barn". De frågade anden vem de skulle gifta sig med...

Flaskan svarde då: "Min farfars namn", min min farmor var kär i en annan man då! som hon SKULLE gifta sig med, så hon trodde inte på det...

Men hon gifte sig till slut med "Min Farfar"

Scary

;)

Jag vet dock inte hur "anden i flaskan" fungerar men jag har hört att den snurrar och pekar på det som ska hända... ,,, eller nått!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet dock inte hur "anden i flaskan" fungerar men jag har hört att den snurrar och pekar på det som ska hända... ,,, eller nått!

Nä, det är undermedvetna muskelrörelser. Typ..

Håll ihop händerna med fingrarna korsande varandra, och pekfingrarna rakt ut och ifrån varandra. Blunda och för ihop fingrarna, men tänk dig att det är en sten emellan och du inte kan få ihop fingrarna helt. Funkar tvärtom också, tänk dig bara att fingrarna är magnetiska och dras ihop om dom kommer för nära varann.

Jag kan inte rå för mina luddiga förklaringar, förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll ihop händerna med fingrarna korsande varandra, och pekfingrarna rakt ut och ifrån varandra. Blunda och för ihop fingrarna, men tänk dig att det är en sten emellan och du inte kan få ihop fingrarna helt. Funkar tvärtom också, tänk dig bara att fingrarna är magnetiska och dras ihop om dom kommer för nära varann.

Shieet...jag testade det ;)

coolt! :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur funkar det, när den "skriver" ett namn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De 2 väninnorna började också prata om hur de hade lekt "anden i flaskan" som "barn". De frågade anden vem de skulle gifta sig med...

Flaskan svarde då: "Min farfars namn", min min farmor var kär i en annan man då! som hon SKULLE gifta sig med, så hon trodde inte på det...

Men hon gifte sig till slut med "Min Farfar"

Scary

;)

Jag vet dock inte hur "anden i flaskan" fungerar men jag har hört att den snurrar och pekar på det som ska hända... ,,, eller nått

Min mamma berättade än gång att hennes mor, dvs min mormor, körde anden i flaskan och anden hade sagt att min mormor skulle få ett till barn(min mor har två äldre bröder som förmodligen var födda då).

Men det var nåt att en doktor hade sagt att min mormor inte kunde få flera barn, fast hon fick ett till barn, min mamma :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...