Jacker Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det ser inte likadant ut på alla bilder. Sen "följde" den inte med när Weener rörde på camen. Jag är astrött, gick och la mig kvart i fyra och kunde inte somna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Fan vad intressant... Haha, ett spöke på sitt rum... Jag tror inte ni fejkat, men ändå, kan vara en lite damtuss på linsen eller något... Tror inte på detta förrän jag sett det med egna ögon... Nepp han torkade av linsen så jag såg det. Och det är inte fake, lovar. Man kan tro att det kanske står nåt framför lampan som reflekteras i spegeln men faktumet att "The Thing" även sträcker sig utanför spegeln är ju lite creepy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Oh no! Liknar en alien! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tänkte mest på att han är IP bannad från GTAsajtens server. Hört talas om dynamisk IP? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vem är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Vem är det? Den där la jag också märke till i bakgrunden, men tänkte inte på att lägga upp. Om man kollar ovanför masken/spöket så ser det dessutom ut som en skugga av ett spöke eller något. Redigerad 28 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Den där la jag också märke till i bakgrunden, men tänkte inte på att lägga upp. Om man kollar ovanför masken/spöket så ser det dessutom ut som en skugga av ett spöke eller något. Snarare musse pigg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Snarare musse pigg! Hahahaha, snacka om att förstöra stämningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Ta o rengör linsen och om den är kvar är det väl troligen en fläck på nån av de inre linserna i camen kolla om du har nån dörr öppen eller fönster och isf stäng det så ser du om det var nån ljusreflektion edit: låna en kompis cam o se om "monstret" e kvar edit2: kan jag få se en bild på ditt rum i nuvarande läge tagen av en kamera Redigerad 28 juli, 2005 av hyperberit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Om "spöket" sitter på linsen så skulle den inte vara skarp nog för att man ska kunna se vad det ska föreställa. Jag kan säga att det inte är skit på linsen. Redigerad 28 juli, 2005 av Lindström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Hehe, det ser ju ut som en varg/varulv Have you run your fingers down the wall And have you felt your neck skin crawl When you're searching for the light? Sometimes when you're scared to take a look At the corner of the room You've sensed that something's watching you Fear of the dark, fear of the dark I have constant fear that something's always near Fear of the dark, fear of the dark I have a phobia that someone's always there Have you ever been alone at night Thought you heard footsteps behind And turned around and no one's there? And as you quicken up your pace You find it hard to look again Because you're sure there's someone there Fear of the dark, Iron Maiden en passande låttext kan du sova bättre inatt Redigerad 28 juli, 2005 av Grisen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ser ut som en varulv ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Varför inte starta en ny "Kamera-Konversation" med Weener och se om phenomenet är kvar??? Nån som vågar Redigerad 28 juli, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför inte starta en ny "Kamera-Konversation" med Weener och se om phenomenet är kvar??? Nån som vågar Jag vågar..fast min msn fungerar inte och ingen vill hjälpa mig! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Varför inte starta en ny "Kamera-Konversation" med Weener och se om phenomenet är kvar??? Nån som vågar Jag, lätt som en plätt, tycker det är grymt sånt här. EDIT: Jag la till han på min lista, då märkte jag att jag hade blockerat honom av någon anledning, jaja, tog bort den nu.. Väntar på att han ska logga in. Redigerad 28 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag vill också se spöket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Födmodligen syns det bara på natten. Men det konstigaste är nästan att killen inte ser det själv, inte genom camen heller. Jamenar, han borde ju se precis vad vi ser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Födmodligen syns det bara på natten. Men det konstigaste är nästan att killen inte ser det själv, inte genom camen heller. Jamenar, han borde ju se precis vad vi ser. Hur menar du med att han inte kan se spöket genom sin egen cam.? Kan man se genom den själv?? Det är väl bara mottagaren som ser genom den? (jag har iofs. ingen cam så jag vet inte) Och om den bara syns på natten tänkte jag att vi skulle ta reda på nu! Redigerad 28 juli, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hur menar du med att han inte kan se spöket genom sin egen cam.? Kan man se genom den själv?? Det är väl bara mottagaren som ser genom den? (jag har iofs. ingen cam så jag vet inte) Och om den bara syns på natten tänkte jag att vi skulle ta reda på nu! Som sin egen visningsbild så ser man sig egen webkamera om man visar den till någon annan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Som sin egen visningsbild så ser man sig egen webkamera om man visar den till någon annan. Jaaa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts