Ronin Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Alltså grabbar... ni freakar ut mig. Tur att det är gryning nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Fan om det där är en fettfläck är den jävla missbildad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Haha, psyk-mysko. Redigerad 28 juli, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ja det är riktigt jäva sjukt det där.. Ska fan försöka sova ändå nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tycker att det ser ut som en halloween mask som bara hänger där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tycker att det ser ut som en halloween mask som bara hänger där. Japp, håller med. Weener och dom har planerat detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nä, nu blir läskig stämning. Tänd ett hus och låt det brinna Låt aldrig brandkåren hinna Det är ljust nu Men det blir mörkare igeeeen Tänd ett hus för jordens barn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nä, nu blir läskig stämning. Tänd ett hus och låt det brinna Låt aldrig brandkåren hinna Det är ljust nu Men det blir mörkare igeeeen Tänd ett hus för jordens barn! Klassiker... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Hmmm skumt. Jag zomade in en bild lagom mycket och man ser att "spöket" har en regält kraftig näsa, säger mig inte ett dugg men bara en observation. Edit: här har jag markerat konturerna, det är mögligtvis en mun okså http://img263.imageshack.us/img263/4771/spoky27ft.jpg Redigerad 28 juli, 2005 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Denna då: (fick den av HemuleN för typ en halvtimme sen) Det är liksom samma bild som jag postade fast lite mer zoomad. Stellhell: Jag chattad med HemuleN och skickade bilder. Men det är faktiskt lite intressant för först tänkte jag bara att dom drev med oss men sen när han satte på camen för mig och ställde in det på helskrärm var det faktiskt ett klart ansikte där. Spara den här bilden och ta upp den på helskrämrm så fattar ni. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 +att snubben spelar utan ström HAHA Men snälla P-C. Jag har ett liknande Nät-agg och det är ju 2 uttag på den. Se bild: http://www.svandat.se/butik/images/wo002909.jpg Så du ser bara den som man tex kan koppla till Skärmen. Ett bra sätt om man bara vill ha en kabel till strömuttaget. Dock är min spegelvänd, möjligen samma som din kompis. Problemet löst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Paranoia heter fenomenet. Sök hjälp eller något. Eller nej, jag är också livrädd nu, buhu! Jag anar en viss ironi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag kan säga som så att natten inte var trevlig. Hörde en massa knäppande ljud och jag kunde inte sova på nästan 2 timmar. :'( Men nu när det är ljust ute känns det lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Djävulen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag kan säga som så att natten inte var trevlig. Hörde en massa knäppande ljud och jag kunde inte sova på nästan 2 timmar. :'( Men nu när det är ljust ute känns det lite bättre. Sök på adressen, området mm där du bor, det kanske har hänt något för länge sedan, nån masak, explotion eller vad som helst. När man ser på andarnas makt mm så är det offtast en sådan förklaring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Gah..fyfan va läbbigt, det är ett spöke!! Nä men tror inte att det är ett spöke! Redigerad 28 juli, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Är glad att jag la mig tidigt. Blir lätt rädd om andra är rädda.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Är glad att jag la mig tidigt. Blir lätt rädd om andra är rädda.. Samma här.. fast jag gick inte och la mig tidigt. Gick väl runt normal tid, 2-3.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Fan vad intressant... Haha, ett spöke på sitt rum... Jag tror inte ni fejkat, men ändå, kan vara en lite damtuss på linsen eller något... Tror inte på detta förrän jag sett det med egna ögon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts