Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Sök hjälp eller något. [QUOTE=Hultenius,Jul 28 2005, 01:43]Sök hjälp eller något.[/QUOTE] Här har vi ett utmärkt signatur-citat. Av självaste admin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Huh visste inte att du roamade forumen hultenius.. Men jag hatar den känslan man får när man släcker ner allt och får en kännsla att nått eller någon är där ^^ jobbigt kålla på Oz så glömmer du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Och nere i hörnet ser vi en skräckslagen The Dude. Haha aa jag försår Jacker, till och med jag är lite skakis men mest thrilled, jamenar "Det" är i hugos rum och inte mitt. Nepp Wallemart. Ej PSad ett skit. Här kommer dock en förljusning av "The Thing" SPOOOOKY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 ... Gissa vem som har läst färdigt i den här tråden för ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Paranoia heter fenomenet. Snarare Jacker som är alltför fascinerad av spöken och ser såna överallt. JAG tror att det är..... typ... smuts eller nåt. Kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Dude har ju också sett den... Ops, där rök mitt "löfte". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 ... Gissa vem som har läst färdigt i den här tråden för ikväll. Jag, definitivt! Kollade på några av mina egna bilder jag tagit tidigare och hittade vita genomskinliga klot i bakgrunden. På nästa foto från samma vinkel är de borta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 JAG!?!?! Det är i mitt rum skiten är. :'( Döda den! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Paranoia heter fenomenet. Sök hjälp eller något. Eller nej, jag är också livrädd nu, buhu! Där fick du sannerligen varenda bokstav rätt. @ Panimala: 'Twas taken out of context, white trash hoe! Redigerad 28 juli, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Där fick du sannerligen varenda bokstav rätt. @ Panimala: 'Twas taken out of context, white trash hoe! Nä men serious, tycker inte du den här bilden är skrämmande? Men visst jag är också helt säker på att det finns en naturlig förklaring bakom det hela, men det är coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nä men serious, tycker inte du den här bilden är skrämmande? Men visst jag är också helt säker på att det finns en naturlig förklaring bakom det hela, men det är coolt. Behöver nog glasögon, dessvärre, ser bara en massa grått sudd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Behöver nog glasögon, dessvärre, ser bara en massa grått sudd. Skräp.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Denna då: (fick den av HemuleN för typ en halvtimme sen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Denna då: (fick den av HemuleN för typ en halvtimme sen) ... Chewbacca! Redigerad 28 juli, 2005 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 ... Chewbacca! Det tyckte jag också, Filen hette "Big Foot ffs!" så hemulen var nog inne på det också... han hadde tydligen bara ändrat kontrast och sånt, inte ritat med nått ritverktyg jaja det går nog det oxå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hur fick hemulen tag på bilden då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hur fick hemulen tag på bilden då? 7 posts ovanför min post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 7 posts ovanför min post. Tänkte mest på att han är IP bannad från GTAsajtens server. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tänkte mest på att han är IP bannad från GTAsajtens server. Oh, det förklarar en del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Boo freaking hoo, antar att det var en mask som nån pillat dit, eller som nån sa, ett ljusfenomen. Palla göra tråd om detta, verkar nästan som varenda forum ska ha en tråd om nått mystiskt övernaturligt skit, som hänt just dom. Väx upp för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts