Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Slutet gott, allting gott. *avbokar tågbiljetten* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men säg mig hur ett spöke ska se ut då?! Måste det se ut som i era fantasier för att vara äkta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det enda riktiga sättet att gå till botten med detta är ju att besöka platsen ifråga. Räds inte, prinsessan Weener, jag sätter mig på ett tåg till Allingsås pronto. Med mig tar jag givetvis trenchcoaten, deckarhatten och excorcistväskan. Inte en demon ska hädanefter störa din skönhetssömn. Yuck. Ska du skrämma ihjäl han?, mena om du kommer till honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ska du skrämma ihjäl han?, mena om du kommer till honom. Hugz0r eller Casper? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hugz0r eller Casper? Vet ej, halva forumet och dogbert kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hugo says: MEN JAG SITTER I SAMMA RUM SOM...den där saken för fan hahaha.... lol.. o ja.. ser ni inte spöket? de har glasögon.. as läskigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 hahaha.... lol.. o ja.. ser ni inte spöket? de har glasögon.. as läskigt Vaah? På det första fotot så ser det ut som en döskalle eller något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Man ser ju tydligt att det är ett ansikte av något slag, ser inte direkt ut some en fläck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) ... Ser ut som en dödskalle. påminner mig om en bild @LAN Jag har INTE photoshoppat den. Den där saken var med på flera andra bilder också. +att snubben spelar utan ström Redigerad 28 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) *BORTA* Såg inte det där med kabeln. Fyfan, nu är jag rädd. :'( Redigerad 27 juli, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 ... Haha , det var som fan. Jag undrar dock... Ja vi får helt enkelt se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Sitter också och chattar med Hugo. Se bild, börjar fan bli läskigt : Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Sitter också och chattar med Hugo. Se bild, börjar fan bli läskigt : Ehm shit, om den inte är photoshopad har vi ju ett bevis för att det inte är skit på kameran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 ... Gissa vem som inte kommer kunna sova. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hahaha i pity you Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 ... Gissa vem som inte kommer kunna sova. :'( JAG!?!?! Det är i mitt rum skiten är. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ser ut som en alien typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Sitter också och chattar med Hugo. Se bild, börjar fan bli läskigt : Och nere i hörnet ser vi en skräckslagen The Dude. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Paranoia heter fenomenet. Sök hjälp eller något. Eller nej, jag är också livrädd nu, buhu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts