Jump to content

FYFAN VAD ÄCKLIGT!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spöken finns inte. Däremot ÄR det ett ansikte, det kan du inte förneka, och OM det nu är ett ansikte på bilden så kan vi dra tre slutsatser:

App, app, app... först och främst, det är inget ansikte. Det ser ju mer ut som någon varelse ifrån Alien, om ens det. Sedan kan vi ju dra börja fundera på huruvida ljuset reflekteras, om det var något smuts på kameralinsen eller så, innan man börjar gå in på 'övernaturliga' saker.

Återigen, jag menar inte att trampa folk som tror på spöken på tårna, men jag tycker bara det här är slöseri med bandbredd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spöken finns inte. Däremot ÄR det ett ansikte, det kan du inte förneka, och OM det nu är ett ansikte på bilden så kan vi dra tre slutsatser:

1. Det är ett spöke eller en mask bakom weener.

2. bilden är fejkad och pojkarna vill ha uppmärksammhet.

3. ett ljusfenomen.

(vi kan säkert dra fler slutsatser, men jag orkar inte tänka på kvällarna när jag sitter ensam i ett nedsläckt rum och kollat på skräckfilm....)

...

Och dessutom Har jag haft liknande "ansikte bakom dig som endast syns i kameror" - upplevelser.

EDIT: fel knapp.. :huh:

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återigen, jag menar inte att trampa folk som tror på spöken på tårna, men jag tycker bara det här är slöseri med bandbredd.

Personligen tycker jag om sådana här trådar, "gtasajtare" ska lösa ett mysterium, och vi måste tänka tilllsammans för att kunna lösa detta..

Fantastiskt! Fler bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda riktiga sättet att gå till botten med detta är ju att besöka platsen ifråga. Räds inte, prinsessan Weener, jag sätter mig på ett tåg till Allingsås pronto. Med mig tar jag givetvis trenchcoaten, deckarhatten och excorcistväskan. Inte en demon ska hädanefter störa din skönhetssömn.

Yuck.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...