Invictus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det finns bara ett sätt att lösa detta, ring till: Ghostbusters Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men bah! Nu kommer jag på mig själv att sitta och titta bakåt hela tiden. Hugo: bit ihop och sov på soffan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Hm, ja, kanske? () Edit, zoomade in bilden jätte mycket, så konturerna ser ungefär ut så. (nästan ) Redigerad 27 juli, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Spöken finns inte. Däremot ÄR det ett ansikte, det kan du inte förneka, och OM det nu är ett ansikte på bilden så kan vi dra tre slutsatser: App, app, app... först och främst, det är inget ansikte. Det ser ju mer ut som någon varelse ifrån Alien, om ens det. Sedan kan vi ju dra börja fundera på huruvida ljuset reflekteras, om det var något smuts på kameralinsen eller så, innan man börjar gå in på 'övernaturliga' saker. Återigen, jag menar inte att trampa folk som tror på spöken på tårna, men jag tycker bara det här är slöseri med bandbredd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 En ond fladdermus! :'( Nä.. Det är säkert inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Spöken finns inte. Däremot ÄR det ett ansikte, det kan du inte förneka, och OM det nu är ett ansikte på bilden så kan vi dra tre slutsatser: 1. Det är ett spöke eller en mask bakom weener. 2. bilden är fejkad och pojkarna vill ha uppmärksammhet. 3. ett ljusfenomen. (vi kan säkert dra fler slutsatser, men jag orkar inte tänka på kvällarna när jag sitter ensam i ett nedsläckt rum och kollat på skräckfilm....) ... Och dessutom Har jag haft liknande "ansikte bakom dig som endast syns i kameror" - upplevelser. EDIT: fel knapp.. Redigerad 27 juli, 2005 av vinnecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Haha, go crice! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Haha, go crice! Jävligt nödvändig kommentar, tillförde ju en hel del... *suck* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det ser ut some en blandning mellan en alien och en döskalle :'( *arkiv x musik* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ni får tro vad ni vill... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Återigen, jag menar inte att trampa folk som tror på spöken på tårna, men jag tycker bara det här är slöseri med bandbredd. Personligen tycker jag om sådana här trådar, "gtasajtare" ska lösa ett mysterium, och vi måste tänka tilllsammans för att kunna lösa detta.. Fantastiskt! Fler bilder! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Hm, update:( ) Edit, kunde ha editerat in i min gamla post. Redigerad 27 juli, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag är så jävla rädd att jag inte vågar skriva mer, lägger upp konversationen. :'( Är DU rädd? Vad tror du då Hugo är vars hus är hemsökt... ahahaha ni hör ju hur dumt det låter, posta fler bilder iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Det enda riktiga sättet att gå till botten med detta är ju att besöka platsen ifråga. Räds inte, prinsessan Weener, jag sätter mig på ett tåg till Allingsås pronto. Med mig tar jag givetvis trenchcoaten, deckarhatten och excorcistväskan. Inte en demon ska hädanefter störa din skönhetssömn. Yuck. Redigerad 27 juli, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Personligen tycker jag om sådana här trådar, "gtasajtare" ska lösa ett mysterium, och vi måste tänka tilllsammans för att kunna lösa detta.. Fantastiskt! Fler bilder! Ja, kirra fler bilder! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja, kirra fler bilder! Ja! Mer bilder! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Liknar mer en fettfläck än ett ansikte. Redigerad 27 juli, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Lol? Redigerad 27 juli, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Fan... This is the end, my friends! Det där är klart en fläck på kameran, och tavlan eller vad det är i bakgrunden silar sig genom i formen av ett ansikte. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts