Jump to content

FYFAN VAD ÄCKLIGT!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm så Weener har valt att gå under jorden, inte posta på GTAsajten, inte vara inne på MSN under flera dagar bara för att göra ett practical joke? Troligt.

Precis vad jag tänkte skriva. det är säkert så pinsamt så han hittade på det sista. det skulle jag också gjort om det hände mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan? Han rörde ju på kameran, det var ju ingen fläck? -_- (vägrar inse att det är slut ^_^ )

Sen var det nån som undrade hur man gör anden i glaset. Såhär gör jag:

Tag ett stort papper, så stort du kan få tag på och ett litet glas. Sätt glaset på papperet och rita runt med penna, en cirkel för varje bokstav i alfabetet och ett par till för "ja", "nej", och typ mellanslag ( -_- ). Skriv sedan ut respektive bokstav och kommando på papperet. Sätt glaset över ett värmeljus en stund, men inte så länge att ljuset slocknar. Viska in i glaset "är anden redo att besvara våra frågor?", ställ sedan ner glaset på papperet och lägg två fingrar på det per person (är ni många räcker det med ett finger). Vänta och se vad som händer. Har glaset flyttat sig till "ja" är det bara att sätta glaset på samma sätt över värmeljuset och börja med frågorna! Testa detta! Man kan få sig ett gott skratt, även om man inte tror på sånt här!

Titta noga på denna bilden nu, så ni blir lite uppskrämda ^_^ (the ring)

os_dnw_samara1_515217_0.jpg

Ha det så trevligt. Och kom ihåg- tror ni att ni ser ett spöke, så gör ni säkert det.

Är det den lilla flicka "alla" är så "rädda" för? Trodde det skulle vara nån fuktskadad och smått missbildad människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan? Han rörde ju på kameran, det var ju ingen fläck? -_-  (vägrar inse att det är slut ^_^ )

Sen var det nån som undrade hur man gör anden i glaset. Såhär gör jag:

Tag ett stort papper, så stort du kan få tag på och ett litet glas. Sätt glaset på papperet och rita runt med penna, en cirkel för varje bokstav i alfabetet och ett par till för "ja", "nej", och typ mellanslag ( -_- ). Skriv sedan ut respektive bokstav och kommando på papperet. Sätt glaset över ett värmeljus en stund, men inte så länge att ljuset slocknar. Viska in i glaset "är anden redo att besvara våra frågor?", ställ sedan ner glaset på papperet och lägg två fingrar på det per person (är ni många räcker det med ett finger). Vänta och se vad som händer. Har glaset flyttat sig till "ja" är det bara att sätta glaset på samma sätt över värmeljuset och börja med frågorna! Testa detta! Man kan få sig ett gott skratt, även om man inte tror på sånt här!

Titta noga på denna bilden nu, så ni blir lite uppskrämda ^_^  (the ring)

Ha det så trevligt. Och kom ihåg- tror ni att ni ser ett spöke, så gör ni säkert det.

En tjej som skrev på Managerzones forum gjorde det där med anden i glaset. Hon är en rätt trogen medlem som alltid varit där och de var lite känt att hans pappa hade dött i cancer. När dem gjorde anden i glaset så kommer bokstäverna fram "Förlåt cancer" :P

Jag tror inte hon skulle ljuga om detta. De var allmänt känt att hennes pappa var död.

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damn you Weener! ^_^

Du ljuger nu. Du vill säkert dölja ditt sårbara sinne med att säga att allt var fake. Bull shiiii'!! -_-

Du sitter rädd nu också, det var ett "spöke" och du vågar inte gå in i ditt rum, säg som det är. Säg som det är! -_-

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm så Weener har valt att gå under jorden, inte posta på GTAsajten, inte vara inne på MSN under flera dagar bara för att göra ett practical joke? Troligt.

Eller så är det bara så att mitt internet inte har funkat på 3 dagar. -_-

Allt var fejkat, och det var en mask som hängde där när du och jag chattade webcam.

Här får ni en bild på masken.

Förlåt om vi gjorde nån upprörd. Det var ju trotsallt bara ett test som skulle visa hur lätt det är att skrämma nån.

-_-

post-22-1122811305_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så är det bara så att mitt internet inte har funkat på 3 dagar. ^_^

Allt var fejkat, och det var en mask som hängde där när du och jag chattade webcam.

Här får ni en bild på masken.

Förlåt om vi gjorde nån upprörd. Det var ju trotsallt bara ett test som skulle visa hur lätt det är att skrämma nån.

^_^

Haha alla blev så ägda -_--_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...