The Dude Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hmm så Weener har valt att gå under jorden, inte posta på GTAsajten, inte vara inne på MSN under flera dagar bara för att göra ett practical joke? Troligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Hur kunde ju handen gå igenom??? Eller va det bara påhitt? Redigerad 31 juli, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hmm så Weener har valt att gå under jorden, inte posta på GTAsajten, inte vara inne på MSN under flera dagar bara för att göra ett practical joke? Troligt. Precis vad jag tänkte skriva. det är säkert så pinsamt så han hittade på det sista. det skulle jag också gjort om det hände mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jaså, denna tråd har hålt is sig serjag, 13 sidor! Var ju knappt 3 när jag läste senast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men vafan? Han rörde ju på kameran, det var ju ingen fläck? (vägrar inse att det är slut ) Sen var det nån som undrade hur man gör anden i glaset. Såhär gör jag: Tag ett stort papper, så stort du kan få tag på och ett litet glas. Sätt glaset på papperet och rita runt med penna, en cirkel för varje bokstav i alfabetet och ett par till för "ja", "nej", och typ mellanslag ( ). Skriv sedan ut respektive bokstav och kommando på papperet. Sätt glaset över ett värmeljus en stund, men inte så länge att ljuset slocknar. Viska in i glaset "är anden redo att besvara våra frågor?", ställ sedan ner glaset på papperet och lägg två fingrar på det per person (är ni många räcker det med ett finger). Vänta och se vad som händer. Har glaset flyttat sig till "ja" är det bara att sätta glaset på samma sätt över värmeljuset och börja med frågorna! Testa detta! Man kan få sig ett gott skratt, även om man inte tror på sånt här! Titta noga på denna bilden nu, så ni blir lite uppskrämda (the ring) Ha det så trevligt. Och kom ihåg- tror ni att ni ser ett spöke, så gör ni säkert det. Är det den lilla flicka "alla" är så "rädda" för? Trodde det skulle vara nån fuktskadad och smått missbildad människa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 *gäsp* Tänkte väl att det var fejk.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Men vafan? Han rörde ju på kameran, det var ju ingen fläck? (vägrar inse att det är slut ) Sen var det nån som undrade hur man gör anden i glaset. Såhär gör jag: Tag ett stort papper, så stort du kan få tag på och ett litet glas. Sätt glaset på papperet och rita runt med penna, en cirkel för varje bokstav i alfabetet och ett par till för "ja", "nej", och typ mellanslag ( ). Skriv sedan ut respektive bokstav och kommando på papperet. Sätt glaset över ett värmeljus en stund, men inte så länge att ljuset slocknar. Viska in i glaset "är anden redo att besvara våra frågor?", ställ sedan ner glaset på papperet och lägg två fingrar på det per person (är ni många räcker det med ett finger). Vänta och se vad som händer. Har glaset flyttat sig till "ja" är det bara att sätta glaset på samma sätt över värmeljuset och börja med frågorna! Testa detta! Man kan få sig ett gott skratt, även om man inte tror på sånt här! Titta noga på denna bilden nu, så ni blir lite uppskrämda (the ring) Ha det så trevligt. Och kom ihåg- tror ni att ni ser ett spöke, så gör ni säkert det. En tjej som skrev på Managerzones forum gjorde det där med anden i glaset. Hon är en rätt trogen medlem som alltid varit där och de var lite känt att hans pappa hade dött i cancer. När dem gjorde anden i glaset så kommer bokstäverna fram "Förlåt cancer" Jag tror inte hon skulle ljuga om detta. De var allmänt känt att hennes pappa var död. Redigerad 31 juli, 2005 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Damn you Weener! Du ljuger nu. Du vill säkert dölja ditt sårbara sinne med att säga att allt var fake. Bull shiiii'!! Du sitter rädd nu också, det var ett "spöke" och du vågar inte gå in i ditt rum, säg som det är. Säg som det är! Redigerad 31 juli, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hmm så Weener har valt att gå under jorden, inte posta på GTAsajten, inte vara inne på MSN under flera dagar bara för att göra ett practical joke? Troligt. Eller så är det bara så att mitt internet inte har funkat på 3 dagar. Allt var fejkat, och det var en mask som hängde där när du och jag chattade webcam. Här får ni en bild på masken. Förlåt om vi gjorde nån upprörd. Det var ju trotsallt bara ett test som skulle visa hur lätt det är att skrämma nån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Eller så är det bara så att mitt internet inte har funkat på 3 dagar. Allt var fejkat, och det var en mask som hängde där när du och jag chattade webcam. Här får ni en bild på masken. Förlåt om vi gjorde nån upprörd. Det var ju trotsallt bara ett test som skulle visa hur lätt det är att skrämma nån. Haha alla blev så ägda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tror inte det är en mask, tror du har fångat huvudet på spöket och gjort det tamt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 ... Fan vilket tråkigt slut Ingen annan som sett spöken??? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hoppas att den där masken får liv och äter upp dig i sömnen Weener! Du är en ond människa. Du är ond! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Slutet gott, allting gott... ...eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Slutet gott, allting gott... ...eller? Hahahahah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Slutet gott, allting gott... ...eller? Ännu ett mysterium! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Tröttnade på alla idioter som addar mig och vill se "spöket". Här är ett exempel. Edit : Oj, fel bild. Rätt nu Redigerad 31 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tröttnade på alla idioter som addar mig och vill se "spöket". Här är ett exempel. HAHAHA nice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tröttnade på alla idioter som addar mig och vill se "spöket". Här är ett exempel. Edit : Oj, fel bild. Rätt nu ...och nätrunkarna från Opium.se flockas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 ...och nätrunkarna från Opium.se flockas. Including Stell? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts