Jump to content

FYFAN VAD ÄCKLIGT!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hugo... du är femton år. Ta dig samman, för fan.

Tänker samma sak men tänk va läskigt att det är något i äns hus som ser ut som ett monster! jag är en sån där feg jävel så jag skulle typ tvinga mor/far att flytta från huset om jag såg något sånt :) .

säg inte att ni inte fatta ironin på den sista meningen ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit på förklaringen nu.

Tidigare idag när jag städade mitt rum så såg jag att det var mitt Kalle Anka gosedjur som speglade sig. GOssedjuret reflekterade sig mot min sänglampa så att det på nått sätt bildade formen av ett skelettansikte. Dom knäppnade ljuden jag hörde när jag skulle sova var när min bror försökte lära min hund att steppa.

Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare idag när jag städade mitt rum så såg jag att det var mitt Kalle Anka gosedjur som speglade sig. GOssedjuret reflekterade sig mot min sänglampa så att det på nått sätt bildade formen av ett skelettansikte. Dom knäppnade ljuden jag hörde när jag skulle sova var när min bror försökte lära min hund att steppa.

Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. :rolleyes:

Äh skräp, nu är det ju inte spännande längre. Aja det var väl bäst såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. :)

Puh.. Trodde du var död ett tag :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar.  :)

Ja, juste! Jag hade ett sånt gossedjur en gång, på natten trodde jag att det var levande och dödade alla andra gossedjur. Jag måste ha döljt det i mitt undermedvetna och blivit rädd för det nu igen. :rolleyes:

And this was pure ownage by me, Weener and Panimala. You're so owned!

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä nu berättar jag hela sannigen.

Skuggan som alla diskuterade var i själva verket min "hingst" så att säga. Lite pinsamt nu i efterhand.

Och "spöket" var bara en sorts "sats" som fastnat på kameralinsen som hade kommit när jag hade ridit tjuren så att säga... :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...