Crice Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "You can act like a man !" *Bitchslap* Lustigt, samma replik flög igenom mitt huvud när jag läste hans text... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hugo... du är femton år. Ta dig samman, för fan. Tänker samma sak men tänk va läskigt att det är något i äns hus som ser ut som ett monster! jag är en sån där feg jävel så jag skulle typ tvinga mor/far att flytta från huset om jag såg något sånt . säg inte att ni inte fatta ironin på den sista meningen . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag skulle varit hur jävla rädd som helst om det hade hänt mig. I början trodde jag verkligen ni skämtade men nu blir jag tveksammare och tveksammare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag skulle varit hur jävla rädd som helst om det hade hänt mig. I början trodde jag verkligen ni skämtade men nu blir jag tveksammare och tveksammare Exakt samma här. Redigerad 30 juli, 2005 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Exakt samma här. Samma här. Ju mer man läst ju mer övertygad har man blivit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag är 18 (vuxen) och skulle den dära "saken" vara i mitt rum hade jag aldrig vågat gå in där, och absolut inte sova där! Redigerad 30 juli, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ljusade upp bilderna lite och ändrade färg kontrasten så man ser tydligare hur konturerna går... den sista påminner en aning om min gamla clown logga http://img40.imageshack.us/img40/2300/namnlst16nk.jpg http://img40.imageshack.us/img40/3773/namnlstd14qj.jpg http://img40.imageshack.us/img40/5913/a8ll.jpg min gamla logga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kanske lite läskigt men, den synns ju bara på webcamen alltså kan det lika gärna vara smuts eller nåt, jag vill gärna ha en bild i färg eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ljusade upp bilderna lite och ändrade färg kontrasten så man ser tydligare hur konturerna går... den sista påminner en aning om min gamla clown logga http://img40.imageshack.us/img40/2300/namnlst16nk.jpg En snowboard? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 En snowboard? Ska genast fråga Weener om hans MSN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Okej,det ser ut som att varg-huvudet sitter fast på en kropp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har kommit på förklaringen nu. Tidigare idag när jag städade mitt rum så såg jag att det var mitt Kalle Anka gosedjur som speglade sig. GOssedjuret reflekterade sig mot min sänglampa så att det på nått sätt bildade formen av ett skelettansikte. Dom knäppnade ljuden jag hörde när jag skulle sova var när min bror försökte lära min hund att steppa. Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har kommit på förklaringen nu. Tidigare idag när jag städade mitt rum så såg jag att det var mitt Kalle Anka gosedjur som speglade sig. GOssedjuret reflekterade sig mot min sänglampa så att det på nått sätt bildade formen av ett skelettansikte. Dom knäppnade ljuden jag hörde när jag skulle sova var när min bror försökte lära min hund att steppa. Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. Äh skräp, nu är det ju inte spännande längre. Aja det var väl bäst såhär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har kommit på förklaringen nu. Tidigare idag när jag städade mitt rum så såg jag att det var mitt Kalle Anka gosedjur som speglade sig. GOssedjuret reflekterade sig mot min sänglampa så att det på nått sätt bildade formen av ett skelettansikte. Dom knäppnade ljuden jag hörde när jag skulle sova var när min bror försökte lära min hund att steppa. Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. Puh.. Trodde du var död ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag har kommit på förklaringen nu. Tidigare idag när jag städade mitt rum så såg jag att det var mitt Kalle Anka gosedjur som speglade sig. GOssedjuret reflekterade sig mot min sänglampa så att det på nått sätt bildade formen av ett skelettansikte. Dom knäppnade ljuden jag hörde när jag skulle sova var när min bror försökte lära min hund att steppa. Nu kan jag äntligen sova gott igen, tack för allt stöd killar. Ja, juste! Jag hade ett sånt gossedjur en gång, på natten trodde jag att det var levande och dödade alla andra gossedjur. Jag måste ha döljt det i mitt undermedvetna och blivit rädd för det nu igen. And this was pure ownage by me, Weener and Panimala. You're so owned! Redigerad 30 juli, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Nä nu berättar jag hela sannigen. Skuggan som alla diskuterade var i själva verket min "hingst" så att säga. Lite pinsamt nu i efterhand. Och "spöket" var bara en sorts "sats" som fastnat på kameralinsen som hade kommit när jag hade ridit tjuren så att säga... :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ja, och satsen var ju din andedräkt. Du visade ju mig i camen när du satte på den! Jävlar vad upphetsade vi var! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Ni borde göra en bok om det här, Weener och spöket Och allt löste sej logiskt. Redigerad 30 juli, 2005 av okändsoldat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 30 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts