Alpha Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 He's coming for ya! Hahahaha blev lite rädd där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kasta ut spegeln och se om "det" är kvar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har inte varit inne på några dagar nu, dels för att mitt internet hemma inte funkar (skriver från en kompis) och dels för att jag är livrädd. Vågar inte gå in i mitt rum till min dator längre. Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag vågar gå in i mitt rum. För igår hände nått läskigt, jag skulle sova så blixtrade det till och jag öppnade ögonen och där hängde ansiktet precis framför mig. Jag skrek jättehögt och då försvann det. Vet inte om det var en synvilla eller inte.' Jag vet inte när jag loggar in nästa gång, i bästa fall år 2007. Om inte tagigt mitt liv innan dess... Medum? Jag är ärligt talat inte helt skeptisk till att spöken finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har du något gammalt föremål i ditt rum, prova ta bort isåfall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? den här tråden e den bästa i gtasajtens historia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? den här tråden e den bästa i gtasajtens historia Va inte så jävla taskig!! den feadback som du ger kommer du få tillbaka med ännu mer hån. tänk om det t.ex är planerat för att skrämma skiten ur honom (bara ett ex.) då skrattar man inte lika mycket. då kommer börjar dom som trodde på honom håna sånna som du och då är det inte lika roligt längre, eller hur? sånt tänker man nog inte på om man är under 13 men om man är över så tänker man lite innan man uttalar sig och börjar håna någon. förutom det, varför ska man göra det överhuvudtaget? va me om en sån situation när jag va i norge med lite mindre barn än jag. det va ingen som håna mig men det va en annan som tänkte göra det (går inte in på detalj) och då fråga jag honom varför och han svara bara med ett ryck på axlarna. nu va ju han lite yngre men ändå. när jag skriver det här så tänker jag inte bara på dig, det finns flera här på forumet som gör så. det bidrar bara med dålig stämning. folk klagar ju på att folk här är taskiga mot varandra och här finns ju ett perfekt ex. (folk skriver taskiga saker och sen kommer ett sånt här tråkigt inlägg som ett 10 tal personer måste läsa). jag skriver inget taskigt i den här topicen för att jag inte vill få samma bemötande om det visade sig att det va något allvarligt eller ett skämt. därför tycker JAG att det är bättre att inte skriva något alls eller ta det lite försiktigt innan man kommer det uttalanden som detta. kan skriva hur länge som hällst men jag väljer att avsluta här. ett tilläg bara ang. det här fenomenet så tror jag att det något lite mer allvarligt än något papper som råkar ligga framför spegeln så det mönstrar ett monster. tilläg nr. 2 @Weener: för att kolla vad det är så kan ju 5 pers gå in på dagen och rota runt och sen sova i samma rum (där fenomenet finns) med nån vuxen eller något liknande för att se vad som händer. sen kan ni sätta på datorn och kolla om det är kvar. @Jacker (och dom andra som såg det i camen): rörde det på sig (mer eller mindre) eller va det helt still och såg likadant ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ja undrar en sak, kan inte vi få en bild som har färg? vill inte se svartvita kameror, så visa färgbilder ist! å förresten så är de fake... mask upphängd vidd dörröppning? otroligt sant..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ja undrar en sak, kan inte vi få en bild som har färg? vill inte se svartvita kameror, så visa färgbilder ist! å förresten så är de fake... mask upphängd vidd dörröppning? otroligt sant..! Den står ju för fan en halvmeter från dörröppningen minst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ni som tror att det är hugo själv som det speglas på, han gick ju t.o.m. och tog på det men handen gick igenom, tänkt på det? Han kan ju liksom inte vara på två ställen samtidigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ni som tror att det är hugo själv som det speglas på, han gick ju t.o.m. och tog på det men handen gick igenom, tänkt på det? Han kan ju liksom inte vara på två ställen samtidigt... Exactly! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 För Mig är det helt solklart att en mask har hängts upp precis ovanför ramen på spegeln. En närbild av eventuella "hål" eller "märken" (i Spegel & vägg) skulle kunna bekräfta detta. Ej webcam eller dyl. en riktig digitalkamera. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Starta webbkameran och för den åt sidan och se om fenomenet rör på sig. Jag tror mest på att det är en smutsfläck av något slag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 @Jacker (och dom andra som såg det i camen): rörde det på sig (mer eller mindre) eller va det helt still och såg likadant ut? Den rörde inte på sig men det blev däremot tydligare när han lyfte upp camen och rörde på den, det var då clownen uppenbarades. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Wow, detta var ju verkligen jätteintressant och i stort behov av egen tråd. Sluta uppföra er som kärringar, för fan. Bah. Stfu det var coolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? den här tråden e den bästa i gtasajtens historia Vad får dig att bry dig isåfall? Skriv inte om du är så jävla dum i huvet. Du är verkligen hatvärd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har inte varit inne på några dagar nu, dels för att mitt internet hemma inte funkar (skriver från en kompis) och dels för att jag är livrädd. Vågar inte gå in i mitt rum till min dator längre. Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag vågar gå in i mitt rum. För igår hände nått läskigt, jag skulle sova så blixtrade det till och jag öppnade ögonen och där hängde ansiktet precis framför mig. Jag skrek jättehögt och då försvann det. Vet inte om det var en synvilla eller inte.' Jag vet inte när jag loggar in nästa gång, i bästa fall år 2007. Om inte tagigt mitt liv innan dess... Hugo... du är femton år. Ta dig samman, för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Håller med va fan, klart man vågar gå in för att någon ser någonting i webcamen som kan vara en fläck, något som reflekteras eller ett spöke som kommer äta upp dig om du sätter en fot inann för dörren till ditt rum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? den här tråden e den bästa i gtasajtens historia Kankse inte så äkligt för dig å inte för mig. Men var det du som hade den grejen i ditt rum då skulle du fan inte va så kaxig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "You can act like a man !" *Bitchslap* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts