Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Asså, jag kan inte beskriva hur jävla rädd jag är just nu. Satt just och snacka med Weener på MSN. Jag bad honom starta sin cam... Men jag ångrar att jag gjorde det. Jag är så jävla rädd att jag inte vågar skriva mer, lägger upp konversationen. :'( Farxz says: Tja! Hugo says: Tjosan Farxz says: Hur mår du? Hugo says: Finemang, lite trött bara Hugo says: Dudå? Farxz says: Sehr gut! Hugo says: Ja, das ist gutt Hugo says: Gut mena jag Farxz says: Hahaha... You have invited falukorvab@hotmail.com to start sending webcam. Please wait for a response or Cancel (Alt+Q) the pending invitation. Hugo says: Varfor? Farxz says: Vill se dig! Farxz says: Typ... Hugo says: Aigth, men bara en liiiten stond falukorvab@hotmail.com has accepted your invitation to start sending webcam. Farxz says: Farxz says: Vafan? Hugo says: Vad Hugo says: Är jag ful? Farxz says: Nej... Hugo says: Tack Hugo says: Fnitter Farxz says: Vad är det bakom dig? Hugo says: Min garderob? Farxz says: Ser ut som nån står där Hugo says: Det är en spegel Farxz says: Neju Farxz says: Det är ovanför spegeln! Hugo says: Va? Farxz says: Ett huvud! Hugo says: Är ingenting där Hugo says: Sluta Hugo says: Är fan inget där Farxz sends: Farxz says: Fan är det? Farxz says: Transfer of "AA.PNG" is complete. Hugo says: HAha, roligt du Hugo says: Så lättskrämd är jag inte Farxz says: Va? Hugo says: Sluita fejka Farxz says: Jag har inte gjort nåt? Farxz says: Tror du jag kan måla så snabtt? Hugo says: Men det är inget där ju Hugo says: Jag ser inget i cammen Hugo says: På nått sätt måste du ha fejkat iaf Farxz says: Men seriöst... Farxz says: Nu luras du! Hugo says: JAG? Farxz says: Ja Hugo says: Det är ju inget där ? Farxz says: Gå dit och ta på det då! Hugo says: Ok Hugo says: Titta nu då! Farxz says: Ta med dig camen Hugo says: Såg du? Farxz says: VAFAN!! Hugo says: Det är inget där säger jag ju Farxz says: DIN HAND GICK IGENOM!!! Farxz says: Hugo says: Sluta nu Hugo says: Det är inget där Farxz says: JAG SKOJAR INTE!! Hugo says: Måste du göra Hugo says: Jag börjar blir rädd Farxz says: Det måste vara du som driver med mig Farxz says: Vad tror du inte jag gör då? Hugo says: Nej, du driver fan med mig Farxz says: Jag har bara APint på datorn Farxz says: Här är mina progs Hugo says: Men hur dum tror du jag är? Farxz sends: Farxz says: Ser du PS kanske? Farxz says: Eller PSP? Transfer of "5.PNG" is complete. Hugo says: Ne Hugo says: Men du kan ha skickat till nån på MSN och så kan den ha gjort det Farxz says: Gå dit igen och känn Hugo says: Suck Hugo says: Du bara driver med mig Farxz says: NEJ!! Hugo has stopped viewing webcam with you. You have invited falukorvab@hotmail.com to start sending webcam. Please wait for a response or Cancel (Alt+Q) the pending invitation. Hugo says: Sluta då falukorvab@hotmail.com has accepted your invitation to start sending webcam. Farxz says: Du har nåt tyg eller nåt Hugo says: TYG? Farxz says: Så din hand går ingeom Farxz says: VAFAN!!! Farxz says: DET ÄR BORTA NU!!! Hugo says: Det är ju för fan ingenting där förutom en garedrob och en spegel Hugo says: Jätteroligt du Hugo says: Jag gick inte på det Hugo says: Farxz sends: Transfer of "Vad_är_det.PNG" is complete. Farxz says: Även om jag haft Hugo says: Hmm Farxz says: PSP hadre jag inte kunnat måla så fort Hugo has stopped viewing webcam with you. Hugo says: Nu blir jag jävligt rädd Farxz says: Farxz says: Vad tror du inte JAG ÄR DÅ?! Hugo says: jag vet inte längre Hugo says: Kännss som att du fejkar Farxz says: Nej! Farxz says: Du har ju sett Hugo says: Kommer fan inte våga sova inatt Farxz says: Inge bra ritprog Hugo says: Kommer ligga vaken hela natten Hugo says: Helvete Farxz says: Och jag skulle aldrig kunna fejka så fort! Farxz says: Vad tror du inte jag kommer då?! Farxz says: Hugo says: Hugo says: Skitskummt Farxz says: Ditt rum kanske är hemsökt? Hugo says: Vi lägger upp det på GTAsajten i spöktopcein där så får vi se vad dom säger Farxz says: Farxz says: Fyfan... Hugo says: Eller på ghoststudy eller nåt Farxz says: Jag ryser... Hugo says: MEN JAG SITTER I SAMMA RUM SOM...den där saken för fan Farxz says: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Wow, detta var ju verkligen jätteintressant och i stort behov av egen tråd. Sluta uppföra er som kärringar, för fan. Bah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Lägg upp alla bilder du skickade till Hugo så får vi se vad det är som lurar i mörkret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 I smell fake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) GOne Redigerad 27 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Varför skulle vi fejka det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) I smell fake Seriöst, det är INTE fake. Isåfall har Jacker fejkat. Jag är asförvirrad. Redigerad 27 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Varför skulle vi fejka det? Ja säg det, uppmärksamhet? Weener: Har du kollat på den platsen där "spöket" ska finnas? Finns det någonting som skulle kunna reflektera skiten eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja säg det, uppmärksamhet? Weener: Har du kollat på den platsen där "spöket" ska finnas? Finns det någonting som skulle kunna reflektera skiten eller nåt? JA! Det är ingenting där Skitskummt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag lovar och svär på min mamma att jag inte har fejkat! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Varför skulle vi fejka det? A desperate cry for attention.. Jag tror att det e fejk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Waaaah, kan ni lugna ner er lite eller? Spöken finns inte, Weener, du kan tryggt gå till sängs, se bara till att krama Teddy lite och ha lampan tänd så kommer inget farligt hända. Ursäkta om jag låter nedsättande, men vad är det med er egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Läskigt. rätt läskigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Spännande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Waaaah, kan ni lugna ner er lite eller? Spöken finns inte, Weener, du kan tryggt gå till sängs, se bara till att krama Teddy lite och ha lampan tänd så kommer inget farligt hända. Ursäkta om jag låter nedsättande, men vad är det med er egentligen? Men lägg av gangsterstilen lite, gå inte in om du inte tror på det då, jag tycker det var fett läskigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men lägg av gangsterstilen lite, gå inte in om du inte tror på det då, jag tycker det var fett läskigt. Jag tycker det är läskigt att det står en gammal kärring på sin balkong och glor på mig ibland, ska jag göra en tråd om det också, eller? Vi fattar väl alla att spöken inte finns, eller är jag den enda som har någon som helst uppskattning för vad logik egentligen innebär? Säkert något konstigt med ljuset i rummet som reflekteras i spegeln eller så, inget att hetsa upp sig för, direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jaha. Tänd ljuset då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Kanske för att du vet vad en kärring är och att hon brukar stå där! Det här är en helt annan sak, ffs! Redigerad 28 juli, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Waaaah, kan ni lugna ner er lite eller? Spöken finns inte, Weener, du kan tryggt gå till sängs, se bara till att krama Teddy lite och ha lampan tänd så kommer inget farligt hända. Ursäkta om jag låter nedsättande, men vad är det med er egentligen? Spöken finns inte. Däremot ÄR det ett ansikte, det kan du inte förneka, och OM det nu är ett ansikte på bilden så kan vi dra tre slutsatser: 1. Det är ett spöke eller en mask bakom weener. 2. bilden är fejkad och pojkarna vill ha uppmärksammhet. 3. ett ljusfenomen. (vi kan säkert dra fler slutsatser, men jag orkar inte tänka på kvällarna när jag sitter ensam i ett nedsläckt rum och kollat på skräckfilm....) ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts