RPK Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hej jag undrade om nån kunde klara det 3 street recet eller så vad det det 2 har glömt, fast jag har prövat det länge men lyckas aldrig klara det så jag undrar ifall inte nån person här kunde hjälpa mig GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Har nån av er 3 som har laddat den klatar den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Har nån av er 3 som har laddat den klatar den?? Antagligen inte eftersom ingen har lagt upp någon ny sparfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Mycket roligare och göra det själv. Redigerad 28 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men kan inte nån av er 2 som kan klara den åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Skulle gärna hjälpa dig men kan inte morsans kille ska ha datorn nu =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Skulle gärna hjälpa dig men kan inte morsans kille ska ha datorn nu =/ Kul att veta Varför e alla med PC så slöa? för dem inte klarar ett uppdrag så ska dem alltid låta nån annan göra det, på det viset är det bra mkt roligare på konsoll, där man inte har så mkt val än att försöka klarar ALLT själv, och om nån annan klarar det åt en och man e brevid så e den ändå en annan sak än om man laddar upp en sparfilk såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts