Defcon Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 hehe, det kan nog bara Hultenius svara på Men jag tror inte att GTAsajten har nån maskot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jo... kanske stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jo... kanske stell nää. Hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 var inte det här maskoten?:maskot he he he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Öhh... En åsna? Aja, man kan ju alltid rita en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jo... kanske stell Ja ställer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Ja ställer!!! Nää! Hell é ingen maskot. För detta är maskot: http://medlem.spray.se/gtadiggarna/pic2.jpg Den é faktiskt jääättteee snyyggg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Nää! Hell é ingen maskot. För detta är maskot: http://medlem.spray.se/gtadiggarna/pic2.jpg Den é faktiskt jääättteee snyyggg!! VA FAN HAR DU GJORT!!!!! hehe, han ser... hmm.. mindre ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 VA FAN HAR DU GJORT!!!!! hehe, han ser... hmm.. mindre ut... Öhh... Jag har inte gjort nåt med den. Den va så när jag fick den av hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Har du gjort om bilden med face Dough?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Öhh... Jag har inte gjort nåt med den. Den va så när jag fick den av hultan! Vadå fått... I topicen bilder på er ser han inte ut så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Vadå fått... I topicen bilder på er ser han inte ut så... Nej han ser inte ut så, det liknar mer en kines... Det är bara att jämföra med denna bild... http://www.gtasajten.com/bilder/hultenius/pic1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Vadå fått... I topicen bilder på er ser han inte ut så... Jaja... Ja ändra den. Ja skojja bara. Bli inte så himla sur. Eller menade du bara att du va cool med ? Jag tar som lite... ...sur! Bildkälla: GTASajtens forum Editering: PhotoShop Elements Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 "försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål" - Djungelboken... Jag är överdjävlig på fotomanipulering så jag ser när folk har fipplat med bilder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Varför inte ha en katt som maskot? Min katt t,ex.! Ska ha den som avatar. Det är en rörlig bild med 5 bilder på. Också bra reklam för gtasajten! RÖRLIG BILD!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Varför inte ha en katt som maskot? Min katt t,ex.! Ska ha den som avatar. Det är en rörlig bild med 5 bilder på. Också bra reklam för gtasajten! RÖRLIG BILD!!! Vilket program gör du gif-animationer med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Vilket program gör du gif-animationer med? Babarosa. Finns att ladda ner på Liatro. hemsida Direktlänk till Babarosa Gif Animator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts