Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 eee...tillbax till problemet. I 3d analyze fanns en sak som man kan kryssa i. "Force hook dll´s if app make no use of 3d analyze" eller liknande. Ska man ha den ikryssad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 eee...tillbax till problemet. I 3d analyze fanns en sak som man kan kryssa i. "Force hook dll´s if app make no use of 3d analyze" eller liknande. Ska man ha den ikryssad eller? Jag tror det!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 det här kanske låter dumt men om jag...installerar om spelet, och sedan startar det direkt och går i display options och ändrar upplösning till t.ex. 1024*768 och trails på och full på drawing distance...kommer spelet att göra texturerna lite sämre så att jag kan ha det eller kommer det inte att bli någon skillnad? Hoppas ni fattar vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Nej jag tror inte det hjälper, det har med hur bra grafikkortet är. Filen som skapas är mellan 100-300 mb beroende på grafikkort. Det kanske hjälper att sätta i ett dåligt grafikkort, köra GTA3 första gången så det genereras texturer och sedan sätta i ett bättre grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Läs denna topic: http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...ct=ST&f=7&t=336 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Asså varför kunde de inte göra GTA3 som alla andra spel. I alla spel kan man höja/sänka grafiken ta bort mipmaping och allt sånt skit. Men neeej. GTA3 måste själv bestämma och om man har ett grafikkort som NÄSTAN klarar fullt så lägger den grafiken på fullt. Så klart det hackar då. Det borde komma en patch som gör att man kan sänka grafiken i OPTIONS-DISPLAY menyn och inte behöva stänga spelet och gå in i grafikkortets inställningar i datorn! min kompis dator: 1900mhz GeForce 3 ti 200(tror jag) och 512 i ram med windows 98 och där laggar det inte ens i en 0.01 sekund. Han kör på 1024*768*16 med fullt på drawing disstance o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Föresten...hultenius och stellhell...har ni Windows XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Föresten...hultenius och stellhell...har ni Windows XP? Nix jag kör med WinME!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Tror ni det kommer attfungera bra om jag byter till ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Tror ni det kommer attfungera bra om jag byter till ME??? Det kanske de gör?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 KAN INGEN HJÄLPA MIG???????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 KAN INGEN HJÄLPA MIG???????????????? det finns nog inte mer hjälp än den du fått!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 ok...jag ger upp...men tack för den hjälp jag har fått!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Ingen bryr sig men jag har fixat det! Fast då måste jag spela utan ljud...men då flyter det på 1000*700 med drawing disstance på full! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Ingen bryr sig men jag har fixat det! Fast då måste jag spela utan ljud...men då flyter det på 1000*700 med drawing disstance på full! Vad har du gjort då? Själv köpte jag en ny hårddisk ock nu flyter det på i 1024x768 (innan 800x600) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Tagit bort ljudet...vet inte om det e mitt ljudkort som e dött men det flyter utan ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts