Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Asså jag blir FULLSTÄNDIGT galen på GTA3. Det hackar som om jag kör det på en 90mhz:are som inte har ett grafikkort. Jag har en 1200mhz med 512 mb RAM och en GeForce 2. Jag har laddat ner 3d analyze, high fps och chefzz ljud dll update beta v.2 och det hackar endå! OBS, kör på 640*480 med typ 5 streck på drawing disstance, ingen trails, med frame limmiter och frame sync och subtitles men ingen widescreen!!!!! (asså det hackar inte lite utan hela tiden!) SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Asså jag blir FULLSTÄNDIGT galen på GTA3. Det hackar som om jag kör det på en 90mhz:are som inte har ett grafikkort. Jag har en 1200mhz med 512 mb RAM och en GeForce 2. Jag har laddat ner 3d analyze, high fps och chefzz ljud dll update beta v.2 och det hackar endå! OBS, kör på 640*480 med typ 5 streck på drawing disstance, ingen trails, med frame limmiter och frame sync och subtitles men ingen widescreen!!!!! (asså det hackar inte lite utan hela tiden!) SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG! Har du XP??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 3D analyze verkar fungera för de flesta (iaf för dom som kör WinXP), se till att du har "Force SW TnL" ikryssat. Se till att du har stängt ner så många program och processer (CTRL+ALT+DEL) som möjligt, speciellt anti-virus program. Om du har patchat upp GTA3 till v.1.1 kan du även lägga över filerna från AUDIO mappen på CD:n till GTA3\AUDIO mappen på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 JA...jag har Force SW TnL ikryssat och TYVÄRR har jag Windows XP. FAAAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Föresten, när du kör "chefzz ljud dll update beta v.2" så tror jag du måste välja "Mile Fast 2D.." under Options, Audio. För en del andra har det hjälp att defragmentera hårddisken. Allt är så konstigt när det gäller hackandet i GTA3. Första gången jag installerade GTA3 så hackade det, då fixade jag det med cheffs patch och 3d analyzer fungerade inte. Jag moddade GTA3 lite för mycket och var tvungen att göra en ominstallering och då gjorde cheffs patch helt plötsligt ingen nytta längre. Desperat så testade jag 3d analyzer igen och då fungerade det. Under hela tiden har jag haft exakt samma system, konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Vad snabbt du svarade...tack!...jag ska testa att ha på mile fast 2d i sound options. Jag tycker också det e konstigt med allt hackande...jag spelar Medal Of Honor och americas army och de har mycket bättre grafik och de hackar inte(med hög upplösning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Det är kasst att GTA hackar hela tiden...jag kan inte så mycket, men kan det inte bero på dålig programmering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Det är kasst att GTA hackar hela tiden...jag kan inte så mycket, men kan det inte bero på dålig programmering? det är lite konstigt för en del andra spel behöver bättre systemkrav än gta3 och hackar ändå ingenting!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Jooo...jag testade miles fast 2d och testade lite inställningar i display options. jag la frame limmiter och sync på off och det funkar lite bättre nu. Men det hackar ändå ibland. Jag har alltid trott att om jag skulle ha ett jätte dåligt grafikkort på 16 mb så skulle grafiken i spelet bli MYCKET suddigare och sämre än normalt. Kan man inte på nått sätt "sänka" grafiken och på så sätt göra så att spelet funkar bättre? Tack för all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Jooo...jag testade miles fast 2d och testade lite inställningar i display options. jag la frame limmiter och sync på off och det funkar lite bättre nu. Men det hackar ändå ibland. Jag har alltid trott att om jag skulle ha ett jätte dåligt grafikkort på 16 mb så skulle grafiken i spelet bli MYCKET suddigare och sämre än normalt. Kan man inte på nått sätt "sänka" grafiken och på så sätt göra så att spelet funkar bättre? Tack för all hjälp. Det går inte sänka det mer än du har gjort!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Finns det något kvar, som jag inte har testat, som kan göra att gta3 hackar mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Finns det något kvar, som jag inte har testat, som kan göra att gta3 hackar mindre? "Den rike, han lirar PS2, medan den fattige spränger sin PC" Dumt ordspråk som inte borde användas av någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 hehe men PS2´s grafik suger ändå så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 hehe men PS2´s grafik suger ändå så... Bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 På våran hackade aldrig jag laddade ba hem den där filen som gör att texten syns i mnyerna för det var ju bara vitt utan dom för vi har XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 På våran hackade aldrig jag laddade ba hem den där filen som gör att texten syns i mnyerna för det var ju bara vitt utan dom för vi har XP Har aldrig hört talas om punkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Jag sa ju att problemet inte kunde lösas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Jag sa ju att problemet inte kunde lösas! Jaaa, det är nog ödet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 hahahahahaha HE HE! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts