eztevez Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 3 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Just nu har ja 2. Bombade Denise men en AK. Sen har jag 100% på Katie o barbara, men nu har ja ju fått kläderna av dom så dejtar dom aldrig mer. Dom behövs ju inte längre. HEHE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har bara en. Victoria heter hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Densie,Katie och Barbara på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Dom som går att ha helt enkelt Vet dock inte om det är 5 eller 6 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men jag har ju 0 Varför är inte 0 ett alternativ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har 100% på samtliga flickvänner. Whoa! Skulle aldrig orka att fixa 100% på alla, särskilt inte när man måste ut å dansa med dom, det går bara åt skogen för mig varje gång. Tycker ändå att Michelle är snyggast, men hon vill ju att man ska vara ganska så fet för att impa på henne Psst.. Azore? Du har inte ett saved game man kan få? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Whoa! Skulle aldrig orka att fixa 100% på alla, särskilt inte när man måste ut å dansa med dom, det går bara åt skogen för mig varje gång. Tycker ändå att Michelle är snyggast, men hon vill ju att man ska vara ganska så fet för att impa på henne Psst.. Azore? Du har inte ett saved game man kan få? hehe Hade 0% Fat, 100% Sex Appeal och 100% muscle o dejtade Michelle, så...INTE Man behöver inte ha fläsk om man har mkt sex appeal. Ändrade mitt tidigare inlägg med att jag fixat 100% på alla förutom millie som jag dödat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ah, nåt annat än kläder som höjer sex appeal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ah, nåt annat än kläder som höjer sex appeal? Japp. Frisyr, tatuering, snygg bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ahaa, Går mest klädd i Black Jacket, Black Pants från Victim och Kedja, Klocka och Skor från Ds. Och jag har Groove Cut som frisyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har alla tjejerna man har inte 100% på nån av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Golfbanan i San fierro. I en buske hon tränar någon slags dans. Hon tränar Yoga ditt jävla pucko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Haha, trodde den låg i allmänt först.. Jag har ingen brud, orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Null vote.. spelar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Om man ska ha 100% På Spelet? KA nman dejta brudarna till hundra och sen döda dom för att slippa allt tjat och ändå få 100% på Spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hade alla sex tjejer tills jag råkade ta bort min sparning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hon tränar Yoga ditt jävla pucko! (:!!! Så säger man inte! hon tränar Thai shi , inte yoga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har bara 1 Denise avslöjade mig när jag var ute på en date med millie och det var ju longt up det så då var hon på simester utan mig så han dog av en handgranat (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har bara 1 Denise avslöjade mig när jag var ute på en date med millie och det var ju longt up det så då var hon på simester utan mig så han dog av en handgranat Avslöja? haha det går ju inte Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts