Hades Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan någonlösa detta uppdrag?GTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Tips 1: Gör en vettig titel Tips 2: Skriv gärna vilket uppdrag det är Tips 3: Försök klara uppdraget själv Redigerad 27 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Uppdrag Vertical Bird försökt 20tal ggr plz fixa detta titel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Kan tyvärr inte hjälpa dig... Jag är hos min brorsa nu, och han har SA på datorn, och jag har det inte...sorry Hmmm...det blev lite knasigt det där...men skit samma Redigerad 27 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du skrev ju nyss en topic om detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Den dog ingen help någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Den dog ingen help någon? Ja men du ska inte göra en ny mitt på för du inte fått hjälp på en gång, fatta att vänta lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vad är det du har problem med? ... kanske kan hjälpa... vet nämligen ett trix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har en skena på min vänstra hand och då blir det lite knixit att sköta allt med 2 händer. resten av spelet har jag klarat med 1.5 hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Försök någon annan gång när du lärt dig göra bättre topictitlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Om jag nu skulle göra en ny fin titel skulle första kommentaren vara " Hades din 3e topic om samma ämne! Jag skulle bli varnad. Om jag gör en fin fixar någon uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Om jag nu skulle göra en ny fin titel skulle första kommentaren vara " Hades din 3e topic om samma ämne! Jag skulle bli varnad. Om jag gör en fin fixar någon uppdraget? Asså du ska inte göra nån fin....be en moderatör att ändra titeln....du ska inte behöva göra en till...då blir du ju klart varnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tips 1: Gör en vettig titel Tips 2: Skriv gärna vilket uppdrag det är Tips 3: Försök klara uppdraget själv W00rD ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ok modertor var så vänlig att ändra min titel till vad Ni anser lämpligt. Uppdraget är Vertical Bird och jag har försökt ett 20 tal gånger utan att klara det därför vänder jag mig till Er i hopp om hjälp. Filen finns i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts