MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har testat Og uppdraget vid stranden 505050 ggr, klarar det aldrig, så kan någon göra det åt mig?GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har testat Og uppdraget vid stranden 505050 ggr, klarar det aldrig, så kan någon göra det åt mig? Testa själv tills du klarar det, inte kul om man inte gör sakerna själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men roligt...har fan testat i 4 timmar sträck nu nästan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men roligt...har fan testat i 4 timmar sträck nu nästan.. Testade i en vecka men du gör som du vill ,föresten heter han OG Loc Du skulle ju bara Cruisa sade du, inte köra uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men du hade rätt man vart dödad av ballas hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men du hade rätt man vart dödad av ballas hela tiden Mjo du, Vi bör gå ONTOPIC nu, no more shit talk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja det ska vi....men nu tycker jag någon får hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Klarat!GTASAsf6.b Redigerad 27 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Här. EDIT: Damn Toki hann före GTASAsf6.b Redigerad 27 juli, 2005 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vem savefile får det bli? Min eller DaeR's? M..me..men jag hann ju först! :'( Nädå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det blir nog tokis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det blir nog tokis =) Aahh! Tack! *Hånflinar muntert åt daeR* Nejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Det blir nog tokis =) Jag som kämpade så länge Skojja Kul att hjälpa till bara Edit: Fan dig Toki // Daniel Redigerad 27 juli, 2005 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts