AdamN Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Nån som kan säga mig vars det finns original filerna i gta3.img är har hämtat lite bilar vill gärna ha tillbaka original Redigerad 27 juli, 2005 av AdamN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hur exakt menar du??? om du har sabbat någon fil i gta3.img så har jag för mig att man kan rebuilda (staving :"> (återuppbygga)). så kastar den alla filer som inte ska vara där och skapar dom som ska vara där! tror jag jag vet inte säkert! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hur exakt menar du??? om du har sabbat någon fil i gta3.img så har jag för mig att man kan rebuilda (staving :"> (återuppbygga)). så kastar den alla filer som inte ska vara där och skapar dom som ska vara där! tror jag jag vet inte säkert! Du har fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nån som kan säga mig vars det finns original filerna i gta3.img är har hämtat lite bilar vill gärna ha tillbaka original Du skulle ha tänkt på att kopiera gta3.img innan du mixtrar med den.. Då har du något att gå tillbaka till.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nån som kan säga mig vars det finns original filerna i gta3.img är har hämtat lite bilar vill gärna ha tillbaka original Sparade du inte original filerna innan du lade in nya? Isåfall går det väll inte att få tillbaka dom gamla om inte nu någon ger dom till dig.. Tror det iallfall rätta mig om jag har fel.. // Daniel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du har fel. Men om du nu har så rät berätta det då uta att vara spydig!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Installera om spelet är det enda rätta eftersom det säkerligen går mot copyright-lagen att lägga upp systemfiler till spel till andras behag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Backup FFS!!!! Redigerad 27 juli, 2005 av alexzander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vars finns backupen då ffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Gör egen backup innan du modar FFS!.. Installera om... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kom på hur man kunde göra nu det fanns rebuild archive LÅÅS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts