Elander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 *jag vet inte vart jag skulle lägga denna men... Är det någon här som använder Dance Ejay? vilken somhelst.. vad jag vet så finns det 7 stycken nu. Har ni gjort en bra låt eller så,för du skulle ni ju kunna lägga upp den själv har jag fixat Dance Ejay 6 men min dator laggar isönder när jag använder det så jag har beställt ny nu.. jag använde första Dance Ejay när det var nytt och det hade man ganska kul med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har använt dance ejay sen ettan kom ut, men sluta använda det med fyran. Min dator klarar inte av grafiken på de senare. Hiphop ejay 2 använder jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har använt dance ejay sen ettan kom ut, men sluta använda det med fyran. Min dator klarar inte av grafiken på de senare. Hiphop ejay 2 använder jag också. Okej. Skiljer sig 2an mycket från 1an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts