Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Ingen ger någon kommentar till mitt fina artwork längst upp? :'( Den var söt. Jobbigt med rost på dig sen? Ädit : Men fan vad torrt det har varit på låtar..? Redigerad 11 september, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Den var söt. Jobbigt med rost på dig sen? EB2 är väl Robocop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 EB2 är väl Robocop? Nej. HOWHOW är robocop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 EB2 är väl Robocop? Robocop (eller HOWHOW som han kallar sig här) är den som skrivit första versen. MC Fisk (Jag..) har skrivit de resterande looser-verserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 OK du vill att vi ska lägga upp våra låtar? Här e min som jag har gjort i Fruity Loops: http://hem.bredband.net/mohsai/untitled5.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 OK du vill att vi ska lägga upp våra låtar? Här e min som jag har gjort i Fruity Loops: http://hem.bredband.net/mohsai/untitled5.mp3 Uhm.. Oj vad.. Engagerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Uhm.. Oj vad.. Engagerat Vad tyckte du om låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tyckte du om låten? Fanns inte mycket att tycka, 20sek långt klipp med färdiga instrument man klickat in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Fanns inte mycket att tycka, 20sek långt klipp med färdiga instrument man klickat in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 OK du vill att vi ska lägga upp våra låtar? Här e min som jag har gjort i Fruity Loops: http://hem.bredband.net/mohsai/untitled5.mp3 Samma slinga som Ronins och HOWHOWs stunt-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Samma slinga som Ronins och HOWHOWs stunt-film. Har gjort låten lite längre med min röst mc tange - f*** you up (demo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har gjort låten lite längre med min röst mc tange - f*** you up (demo) Eh? Vad fan har du för jävla reverb? Låter som du står i en tunnel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Eh? Vad fan har du för jävla reverb? Låter som du står i en tunnel. Ta det lungt md språket jag gjorde echo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ta det lungt md språket jag gjorde echo *tar ett djupt andetag* Förlåt. Det lät bara så himla uselt med det där echot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 *tar ett djupt andetag* Förlåt. Det lät bara så himla uselt med det där echot. WHOOOOOOO---ahhhhh aha ok, trodde du mena nått negativt, jag vet det blev lite för mycket echo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 WHOOOOOOO---ahhhhh aha ok, trodde du mena nått negativt, jag vet det blev lite för mycket echo Att något är uselt är negativt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Att något är uselt är negativt Jaja men han svärde så han bad om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 P-C var inte du värsta DJ blao bracka? Kan inte du lägga upp något då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 P-C var inte du värsta DJ blao bracka? Kan inte du lägga upp något då? Vad är en "DJ blao bracka"? Jag är "utbildad" i DJing och studio-teknik. So? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vad är en "DJ blao bracka"? Jag är "utbildad" i DJing och studio-teknik. So? ..kan du inte lägga upp någonting (för att säga som HOWHOW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts