Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Här är en piece of musical history. Ebeeto - EBto http://rapidshare.de/files/4407944/ebtomedium.mp3.html Spelade in detta i nionde klass. Enjoy! EDIT: Shite... Dubbel-post... Usch, jag gillar inte beaten du använder. Fast det du använde i psikalogiklee var okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) . http://www.soundclick.com/bands/4/randomft...marna_music.htm Skulle lägga upp den, det är "diss" till mig. Det är inte en låt iofs, dom skriker bara i micken. Typ. Den låten sög ordenligt vad var det för nåt? hur lyssnar man på låtarna det kommer ju bara upp massa skit om att man ska uploada filer. Redigerad 27 augusti, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Usch, jag gillar inte beaten du använder. Fast det du använde i psikalogiklee var okej. Beaten suger. Men låten är 2 år gammal också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Pow! Magic blev ganska ägd av eb där dårå. Ehrm. lol. Engilt magic själv så kommer vi "Bli tysta." när han släpper sin diss. Snarare så kommer vi spy. Redigerad 30 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Vafan, det tar ju flera dagar för er att göra låtar.. Magic vi väntar.. Jag väntar på att ebeeto ska höra av sig så ska vi pimpa en låt har jag tänkt om han orkar. Han kör väl sitt engelska seriösa kan jag tänka mig, men det blir nog skoj ändå ska ni se. Kanske jag kör lite på engelska med, vi får se.. pingu. säger: robocop skriver förstaklass dissar, medans ni ståroch kissar ... Redigerad 30 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag säger: Robin är söt, jag äter eran gröt. mina rim sticker er som en sticka. Rickard i ditt öra, Vad fan ska du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vafan, det tar ju flera dagar för er att göra låtar.. Magic vi väntar.. (:!!! Jag väntar på att ebeeto ska höra av sig så ska vi pimpa en låt har jag tänkt om han orkar. Han kör väl sitt engelska seriösa kan jag tänka mig, men det blir nog skoj ändå ska ni se. Kanske jag kör lite på engelska med, vi får se.. pingu. säger: robocop skriver förstaklass dissar, medans ni ståroch kissar ... Mitt äg-rhyme ju Jag äter all er fisk, medans ni tar undan disk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Jao här är en låt som ja la ihop idag.. Texten går såhär om ni inte hör: -Vem kan dansa kankan? -han kan! -Kan han? och nä de är inte ja som sjunger Tanka här Edit: skrev lite fel Redigerad 31 augusti, 2005 av Kung_Jiwer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bullet förkänade sig ett par rader. Och de är lika farliga som jehova, men nu är det dags att sova. =) "Rhyming while I'm asleep - Mr.Magic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Bullet förkänade sig ett par rader. Och de är lika farliga som jehova, men nu är det dags att sova. =) "Rhyming while I'm asleep - Mr.Magic" Happ. Mer att skratta åt dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Men WTF! Mr Magic lägg upp din låt nån jävla gång.. det tar ju förevigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/MCFISKNROBOCOP.gif Robocop = Jag Xpisc = Fula fisken Hm, borde kanske säga att det här är helt jävla oseriösa rim och allting. P-C är du helt dum i huvudet, klagar på luffare// alla vet att din kariär kommer sluta som barnknuffare// Robocop med sin slyniga medhjälpare MC-Fisk// gör mer än att äter upp din disk// vi kommer att få dig att förstå att du bara är en liten snorunge// P-C du tror du är ett rikebarn// smutskastar folket som bor mitt på stan// Skaffa dig ett liv, ditt stora feta svin// P-C är en tönt, säger ett småglin// Grabben, dra okej? Tänker inte dra rhymes, om att du är gay// Sånnt hör inte till// Men din sak är ändå mindre än en sill// Jag är MC Fisk// Som vanligt käkar jag upp din disk// Robocop är min kvinna// så nu kan du dina sinnen besinna// Bada i kaviar, det är din hobby// jag vet vad du gör, även i din lobby// Lyssnar på latin kings och tycker du är the shit// Men egentligen så är du inte värd mer än robocops pitt// Redigerad 10 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/MCFISKNROBOCOP.gif Robocop = Jag Xpisc = Fula fisken Hm, borde kanske säga att det här är helt jävla oseriösa rim och allting. P-C är du helt dum i huvudet, klagar på luffare// alla vet att din kariär kommer sluta som barnknuffare// Robocop med sin slyniga medhjälpare MC-Fisk// gör mer än att äter upp din disk// vi kommer att få dig att förstå att du bara är en liten snorunge// P-C du tror du är ett rikebarn// smutskastar folket som bor mitt på stan// Skaffa dig ett liv, ditt stora feta svin// P-C är en tönt, säger ett småglin// Grabben, dra okej? Tänker inte dra rhymes, om att du är gay// Sånnt hör inte till// Men din sak är ändå mindre än en sill// Jag är MC Fisk// Som vanligt käkar jag upp din disk// Robocop är min kvinna// så nu kan du dina sinnen besinna// Bada i kaviar, det är din hobby// jag vet vad du gör, även i din lobby// Lyssnar på latin kings och tycker du är the shit// Men egentligen så är du inte värd mer än robocops pitt// Hahahahahahahahhahahaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/MCFISKNROBOCOP.gif Robocop = Jag Xpisc = Fula fisken Hm, borde kanske säga att det här är helt jävla oseriösa rim och allting. P-C är du helt dum i huvudet, klagar på luffare// alla vet att din kariär kommer sluta som barnknuffare// Robocop med sin slyniga medhjälpare MC-Fisk// gör mer än att äter upp din disk// vi kommer att få dig att förstå att du bara är en liten snorunge// P-C du tror du är ett rikebarn// smutskastar folket som bor mitt på stan// Skaffa dig ett liv, ditt stora feta svin// P-C är en tönt, säger ett småglin// Grabben, dra okej? Tänker inte dra rhymes, om att du är gay// Sånnt hör inte till// Men din sak är ändå mindre än en sill// Jag är MC Fisk// Som vanligt käkar jag upp din disk// Robocop är min kvinna// så nu kan du dina sinnen besinna// Bada i kaviar, det är din hobby// jag vet vad du gör, även i din lobby// Lyssnar på latin kings och tycker du är the shit// Men egentligen så är du inte värd mer än robocops pitt// Där är väl inge fel med kaviar? Sluta smutskasta kaviar! Det är gott! (Ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Där är väl inge fel med kaviar? Sluta smutskasta kaviar! Det är gott! (Ironi) Att bada i kaviar är väll inte att smutskasta kaviar? Är som att säga att man skitkastar (tihi) bajs för att man badar i det. Praktiskt taget omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Haha fy fan vad ful text. "Jag är MC Fisk// Som vanligt käkar jag upp din disk// Robocop är min kvinna// så nu kan du dina sinnen besinna// Bada i kaviar, det är din hobby// jag vet vad du gör, även i din lobby//" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha fy fan vad ful text. "Jag är MC Fisk// Som vanligt käkar jag upp din disk// Robocop är min kvinna// så nu kan du dina sinnen besinna// Bada i kaviar, det är din hobby// jag vet vad du gör, även i din lobby//" Vad gör man inte en tråkig lördag utan en bra film och förkyld? Jo, man gör dåliga texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Att bada i kaviar är väll inte att smutskasta kaviar? Är som att säga att man skitkastar (tihi) bajs för att man badar i det. Praktiskt taget omöjligt. Jo, P-C ska ju bada i det! Då är det väl att smutskasta! Haaw haaw, vad jag är rolig! (no hard feelings!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jo, P-C ska ju bada i det! Då är det väl att smutskasta! Haaw haaw, vad jag är rolig! (no hard feelings!) Ska och ska, han gör redan det Nej, nu blir jag spamsig, bort, bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ingen ger någon kommentar till mitt fina artwork längst upp? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts