xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Killevippen! http://rapidshare.de/files/4386489/magicdiss.mp3.html Mr.Magic är totalt utklassad! Mwihihi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Killevippen! http://rapidshare.de/files/4386489/magicdiss.mp3.html Ser att du fått luft. Min mic är trasig och det är ingen dålig ursäkt för målbrottet det är sant. Har min Mp3 spelare men den är dålig. Så ni får tycka att jag är ägd, bryr mig inte. P.S Dina rimm är äckligt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ser att du fått luft. Min mic är trasig och det är ingen dålig ursäkt för målbrottet det är sant. Har min Mp3 spelare men den är dålig. Så ni får tycka att jag är ägd, bryr mig inte. P.S Dina rimm är äckligt dåliga. Jaja, hans rimm suger, men hans rim mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ser att du fått luft. Min mic är trasig och det är ingen dålig ursäkt för målbrottet det är sant. Har min Mp3 spelare men den är dålig. Så ni får tycka att jag är ägd, bryr mig inte. P.S Dina rimm är äckligt dåliga. Om du skippat den där sista kommentaren så hade du ju inte visat hur ägd du blev... Där gjorde du bort dig... Angående mina dåliga rim, låt mig citera din text: Robin du har så ful röst är det för du suger på din mammas bröst?/ Du är så ful med ditt långa hår, du liknar fan ett får/ Ska vi hålla en omröstning angående dåliga rim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ska vi hålla en omröstning angående dåliga rim? Haha, Nej tack. Vi gör så här, i det här rummet datorn är i ekar det. Men jag ska flytta 3je september och datorn ska stå i ett rum som är mycket mindre så dissen kommer väll omkring 5te p.g.a "studier". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nåå, vad tycks om Snel Hest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Haha, Nej tack. Vi gör så här, i det här rummet datorn är i ekar det. Men jag ska flytta 3je september och datorn ska stå i ett rum som är mycket mindre så dissen kommer väll omkring 5te p.g.a "studier". Snälla, skyller du på att ditt rum ekar? Vi pratade dina rim.. Fetch that.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Snälla, skyller du på att ditt rum ekar? Vi pratade dina rim.. Fetch that.. Jag har redan skrivit en text. Matad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Vaaaaaaaaaaaadå? Är jag med på din sida nu ebeeto? Det vill jag inte. Jag har min egna fina klädhörna där ingen får vara med. Redigerad 26 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vaaaaaaaaaaaadå? Är jag med på din sida nu ebeeto? Det vill jag inte. Jag har min egna fina klädhörna där ingen får vara med. Synd, har redan skrivit ett par rader om dig. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Synd, har redan skrivit ett par rader om dig. =P Elaka rader? Jag vill inte ha några elaka rader emot mig, eftersom det river upp sår i mitt hjärta.. Gör snälla dissar mot mig om ni ska göra några. Redigerad 26 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) OnödigtInlägg.com Redigerad 26 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har redan skrivit en text. Matad... Eh, det var ju din text och dina B-Rim vi pratade om 'matad' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Killevippen! http://rapidshare.de/files/4386489/magicdiss.mp3.html Tyckte det var världens sämsta låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Tyckte det var världens sämsta låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Tyckte det var världens sämsta låt. Oh, feedback. Du vill bara gå mot strömmen... Visst var Mr.Magics text mycket bättre? Nej, Ebeeto jag säger inte att ni 2 suger får utan att jag inte gillar rap...nu vet du! Dessutom så kan jag väl säga att den inte var så dålig...men jag gillar inte rap så jag överdrev nog lite mycket. keep goin'! Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej, Ebeeto jag säger inte att ni 2 suger får utan att jag inte gillar rap...nu vet du! Dessutom så kan jag väl säga att den inte var så dålig...men jag gillar inte rap så jag överdrev nog lite mycket. keep goin'! Oh. Sweet. Neat.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Oh. Sweet. Neat.com Däremot kan jag säga att man hörde ganska dåligt, tänkte på det om du ville veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Däremot kan jag säga att man hörde ganska dåligt, tänkte på det om du ville veta. Det var den ljudkvalitén Magge var värd... Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Här är en piece of musical history. Ebeeto - EBto http://rapidshare.de/files/4407944/ebtomedium.mp3.html Spelade in detta i nionde klass. Enjoy! EDIT: Shite... Dubbel-post... Redigerad 26 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts