Stora_tomtefar Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Okej, jag lägger upp min brors låtar som jag tycker är lite skojsiga. Han och hans käre vän har gjort dessa, och... Ja... Den här Och den här Hoppas att jag får gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm, nån som vet nått bra ställe man kan lägga upp låtar på? Har just köpt en ny gura och funderar på att spela in nått och snöra upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm, nån som vet nått bra ställe man kan lägga upp låtar på? Har just köpt en ny gura och funderar på att spela in nått och snöra upp. Vafan heter det.. soundclick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm, nån som vet nått bra ställe man kan lägga upp låtar på? Har just köpt en ny gura och funderar på att spela in nått och snöra upp. Vad för gura ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 WV16 G11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 WV16 G11 Ok ok Vad hade du innan? Vad hade du tänkt spela in? Lite nyfiken här fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Ok ok Vad hade du innan? Vad hade du tänkt spela in? Lite nyfiken här fan Vet inte riktigt, beror på.. blir förmodligen nån ballad eftersom det är så tradigt att lira disstade låtar utan trummor å skit (iofs så skulle jag kunna vara å hurtig å dra ihop bandet å spela in i en polares garage) men det ids jag inte möjligtvis call of cthulhu eller nothing else matters.. kanske en blandning av båda.. vi får somsagt se, lovar heller inget.. ska på match också edit* har en behringer, en hagströms och en akustisk ibanez utöver den nya Redigerad 6 augusti, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 . http://www.soundclick.com/bands/4/randomft...marna_music.htm Skulle lägga upp den, det är "diss" till mig. Det är inte en låt iofs, dom skriker bara i micken. Typ. Uuush verkligen såna ungar jag skulle vilja dra ett magg på med m11:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 WV16 G11 OMG! I would give my hair for that guitar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Någon som vet ett bra program att göra om låtar med ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vafan heter det.. soundclick. Örska vänta tills det blir hi-fi då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Någon som vet ett bra program att göra om låtar med ?? Cubase SX Lite svårt, dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tack! men var får ja tag på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Qunic är lätt. och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tack! men var får ja tag på de Jag tror att det växer på träd, eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ejay tillexempel ejay dj mixstation mycket bra program om man vill göra om låtar. länk till demo http://server8.download.filefront.com/rokc...ation3_Demo.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Qunic är lätt. och bra. Vart kan man få tag på Qunic? Edit : Cubase SX var lite svårt. Redigerad 8 augusti, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Köpte det på Åhlens jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 BTW bitches. Imorron ska kungen recca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Köpte det på Åhlens jag. Hur mycket kostade det? Redigerad 9 augusti, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts