Hades Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag måste ha kontakt med en admin eller webmaster från Sportsgamers.se kan inte någon vänlig själ slänga upp deras mail. Jag är banna´d och nekas åtkomst. det står ta kontakt med oss vid frågors men det går ej då jag ej kommer in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag skulle jättegärna hjälpt till men jag kommer inte ens in på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Oj fel av mig adressen är fmsverige.com. kolla i crewlisten efter en kille som hetter Danell eller dyl i crewlisten alias på forumet är gnaget2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 STOR BOKSTAV mikael.danell@sportgamers.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Tusen tack du räddare i nöden! Scarface wants some answers and he wants em now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Varför använde du inte din andra precis likadana tråd istället för att göra en till? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32128 Redigerad 27 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag sökte efter den utan att hitta den. Tack för att du var så vänlig och hjälpte mig. Jag tror jag blev bannad för att jag sade några enligt mig väl valda ord till en mindre trevlig forumit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts