Robert86 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) nu har ju många säkert nått den åtråvärda 100 % gränsen. Jag har nått den två gånger och jag satt och kollade igenom statsen på den andra gången och såg tiden: 18 tim 33 min. Då har jag i och för sig inte glidit omkring utan mest brytt mig om uppdragen. Jag ska försöka ta kort med digitalkamera och lägga upp.. hur lång tid har ni klarat det på? lägg gärna upp bilder. Annars kommer väl nån snart och påstår att de klarat det på 6 timmar... det kan bli som en slags tävling.... Håller nån med? i såna fall är det bara att sätta igång... Redigerad 9 januari, 2003 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Nuförtiden är det väl inte så många som kör Vice City överhuvudtaget, än mindre försöker få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 vadå inte många som kör vice city? och alla försöker väl ändå få 100 %? det är ju de som är det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 åh gud... det tog mig säkert två-tre veckor, med 5 timmars spelande/dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 kom igen nu, skriv hur lång tid det tagit att få 100 %. Det står under stats för dom som inte redan visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_G Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 För mig tog det 6h men det va andra gången ja körde alla uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 6 timmar....visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts