Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Brian är i en klass för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 medan Brian är en tråkig besserwisser. Precis som dig då Vote: Brian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Dogbert är precis som stewie, elak, löjlig, extrem och ska ta över världen, det blir bara pannkaka. Brian å andra sidan är den mest älskvärda hunden sen Mr. Ed. Han är cool, lugn, seriös, elegant, lärd, vältalig och den enda vettiga personen i Griffins. Man måste bara älska den söta hunden. och gör man inte det så är man antingen: 1. dum 2. dummare 3. dummast 4. katt 5. kattälskare 6. hundhatare dum 7. Brian hatare nolla/pucko/getingface osv osv Nu var la Mr. Ed iochförsig en häst la? Jag har inte sett Family Guy men jag röstar på den hunden ändå... För Dogbert är trölig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Precis som dig då "Precis som du då" är den korrekta meningsbyggnaden. Whoops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har aldrig hört talas om dom innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Dogbert är precis som stewie, elak, löjlig, extrem och ska ta över världen, det blir bara pannkaka. Brian å andra sidan är den mest älskvärda hunden sen Mr. Ed. Han är cool, lugn, seriös, elegant, lärd, vältalig och den enda vettiga personen i Griffins. Man måste bara älska den söta hunden. och gör man inte det så är man antingen: 1. dum 2. dummare 3. dummast 4. katt 5. kattälskare 6. hundhatare dum 7. Brian hatare nolla/pucko/getingface osv osv Överdriv inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 "Precis som du då" är den korrekta meningsbyggnaden. Whoops. Hehe.. antar att du förståg att det var ett skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har bara hörttalas om Brian tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hehe.. antar att du förståg att det var ett skämt.. /me gick rakt i fällan, dessvärre. Eller..? Mystiken tätnar, och rösterna pekar på en seger för Brian. Paah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Överdriv inte Överdriver aldrig när det gäller Brian. sanningen ska fram. och just nu 14 rösters ledning för Brian Mr.M: jo visste det, skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 De två bästa hundarna genom tiderna.. hmm... det blir nog Dogbert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Dogbert är precis som stewie, elak, löjlig, extrem och ska ta över världen, det blir bara pannkaka. Brian å andra sidan är den mest älskvärda hunden sen Mr. Ed. Han är cool, lugn, seriös, elegant, lärd, vältalig och den enda vettiga personen i Griffins. Man måste bara älska den söta hunden. och gör man inte det så är man antingen: 1. dum 2. dummare 3. dummast 4. katt 5. kattälskare 6. hundhatare dum 7. Brian hatare nolla/pucko/getingface osv osv v0t3: Dogbert Jaha, nu kränker du mina rättigheter. Jag ska anmäla dig till polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Dogbert, lätt... Duh... Brian är en copycat... Eller dog, då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 v0t3: Dogbert Jaha, nu kränker du mina rättigheter. Jag ska anmäla dig till polisen. Hehe inte mitt fel att du tycker om dugbert ebeeto: Brian är helt äkta, ni skulle bara veta vad jag skulle göra för han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Brian, han säger lite mer, Dogbert är ganska tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Brian 32 mot Dogbert 15... Hmm... Är det bättre att sitta på en parkbänk och supa (Brian) eller ha ett liv (Dogbert).. man undrar ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Heil Brian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts