Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 *SPOILERVARNING* Jag har 2 st frågor som ni kanske förstår om ni läser topic titteln. Jag tog över ett område idagi Bayside,det ligger utanför Las Venturas, och det var vagos som ägde det, vad gör dem där? är det bugg eller?Det var inte ens nån våg, var att döda några stycken, sen dödade jag dem som kom sen stod det "The hood is yours" Och så har jag problem med det sista Zero uppdrag, New model army tror jag dte hette, sökte men hittade inte den hjälp jag behövde så jag skriver det här: Hur får man magneten att "ta" på tunnorna man ska flytta åt Zeros Bandit? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 1) Det ska finns där. 2) Här http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=New+model+army Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du trycker på O för att lyfta tunnorna,plankorna och bomerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Okey, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du trycker på O för att lyfta tunnorna,plankorna och bomerna Men har han det på pc eller ps2 den lille stackarn kanske sitter och trycker på o på sitt tangentbord nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men har han det på pc eller ps2 den lille stackarn kanske sitter och trycker på o på sitt tangentbord nu Hehe, jag har det som tur är till PS2, vilket egget91 vet, därför han sade att det var på O ^^ Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Xemtoth: Hade inte du 100% innan du tog över det där området? I så fall räknas inte den "hooden", skumt. Och vart ligger det? Är det typ vi båtskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Xemtoth: Hade inte du 100% innan du tog över det där området? I så fall räknas inte den "hooden", skumt. Och vart ligger det? Är det typ vi båtskolan? Ja, det är vid båtskolan Har ALDRIG haft 100% på San Andreas Men där emot klarat alla uppdrag o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts