friza Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan man ta över gatorna när som hels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan man ta över gatorna när som hels Gator?? Menar du hoods eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja efter att du gjort första ta-över-hoods-uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kanske lite off topic men är det många som tar med sig gängmedlemmarna när dom tar över hoods. Jag tar iaf aldrig med mig någon, mest besvärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kanske lite off topic men är det många som tar med sig gängmedlemmarna när dom tar över hoods. Jag tar iaf aldrig med mig någon, mest besvärligt. Tycker också att det är enklast att göra det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Mmm dom står ju bara ivägen hela tiden;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Sen gör dom inte så mycket heller =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kör alltid solo med min älskade MP5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 MP5 KICKS ASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts