jabbal Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Två frågor; Hur gör man för att kameran ska fungera, en gång lyckades jag plocka upp den men sedemere går det inte, den bara ligger där på marken och snurrar ... ? Kan man ställa ned grafiken? Det är ganska få alternativ och det verkar inte gå att få ned grafiken för att det ska gå lite snabbare ... Om jag går till avancerade inställningar hänger sig spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har du tex sprayburken så måste du byta den mot kameran genom att trycka på en knapp. Vilken kan jag inte säga eftersom jag inte vet på vilket format du lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 L1 på playstation och Tab på Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 L på xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts