BlitzOn Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Detta hännde när jag lämnade bilen http://users.se/blitzon/bugg.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Går ju inte att köra upp filmen? Kan nu köra upp den var inget specielt direkt. Redigerad 27 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har du inte windows media player? 'wmv9' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Jag har Windows Media Player 10. Laddade hem filmen och kollade på den. Redigerad 27 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Okey då kanske det är nån dum codec jag använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan nu köra upp den var inget specielt direkt. Nej absolut inte, men hamnar ju åt helskott fel? borde ju typ gå ur bilen som en vanlig människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Det gick att kolla på filmen när man laddade hem den. Nej absolut inte, men hamnar ju åt helskott fel? borde ju typ gå ur bilen som en vanlig människa Har du rätt i. Redigerad 27 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Filmen funkar kanon för mig! Lite skumt såg det ut, du kom liksom ut från dörren?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Annars finns ju ett program som heter VLC. Det kan man köra de flesta filmer i med ett fåtal undantag. Edit: Jag tror inte riktigt att det är en bugg. Gubben kunde troligen inte komma ut bilen på dörrarna blev blockade så då hamnar den någon annanstans precis som när du ska gå ut ur bilen när du ställt den i garaget och det är lite trångt. Redigerad 27 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Edit: Jag tror inte riktigt att det är en bugg. Gubben kunde troligen inte komma ut bilen på dörrarna blev blockade så då hamnar den någon annanstans precis som när du ska gå ut ur bilen när du ställt den i garaget och det är lite trångt. Ah det har du rätt i, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Konstig bugg. men tänk smart. du överlevde ju iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Konstig bugg. men tänk smart. du överlevde ju iallafall. Det var ju ingen bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vart köpte du dom blåa ninca skorna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vart köpte du dom blåa ninca skorna?? På pro-laps, handlar alla kläder dära och lite på victim oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts