Spaner_Deheat Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Kan nån vara schysst och lägga upp orginalfilerna til Landstalker (landstal.txd o landstal.dff) Glömde göra säkerhetskopior... Till San Andreas då... Redigerad 27 juli, 2005 av Spaner_Deheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Gör som jag, jag har två san andreas installerade ett som jag moddar och ett som inter är moddat så jag kan ta backuper där ifrån landstalkerorg.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaner_Deheat Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Gör som jag, jag har två san andreas installerade ett som jag moddar och ett som inter är moddat så jag kan ta backuper där ifrån Jo man kanske skulle ha gjort det.. Nämen tack för filerna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du har moddat hummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaner_Deheat Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du har moddat hummer! Nej jag har hittat en Volvo XC90. Synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kan nån vara schysst och lägga upp orginalfilerna til Landstalker (landstal.txd o landstal.dff) Glömde göra säkerhetskopior... Till San Andreas då... Gör så här nästa gång....Ändra landstalker.dff och landstalker.txd till landstalkerbak.dff och landstalkerbak.txd och då menade jag orginalen...sen kan du lägga in din volvo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Var hittade du volvon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaner_Deheat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Var hittade du volvon? Volvon finns här: http://codenamegta.hu/sa/downloads.php?file=1&file_id=279 för de som vill ha den Notera: Det är inte jag som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts