Alle090 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Hjälp jag fick spywear igår och då gick datan lite segt så jag sänkte display inställningar på mitt GTA SA. men då står det på skärmen "VGA MODE NOT SUPPORTED" men jag kan höra att GTA SA är igång fast jag ser inge. jag måste höja display inställningarna men jag är blind. så min fråga är hur ser menyn ut igen. detta tror jag: START GAME OPTIONS------- EXIT GAME l l - - - - - - - l GAME OPTIONS SOUND OPTIONS DISPLAY OPTIONS--------------------SEN HAR JAG GLÖMT "NÅT MER HÄR TROR JAG" BACK alltså jag måste ändra skärm upplösningen till 800*600. nu har jag 700*600 tror jag!! BEHOV AV HJÄLP SNARATS!!! SNÄLLA!!! :"> :"> :"> :"> Redigerad 27 juli, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hjälp jag fick spywear igår och då gick datan lite segt så jag sänkte display inställningar på mitt GTA SA. men då står det på skärmen "VGA MODE NOT SUPPORTED" men jag kan höra att GTA SA är igång fast jag ser inge. jag måste höja display inställningarna men jag är blind. så min fråga är hur ser menyn ut igen. detta tror jag: START GAME OPTIONS------- EXIT GAME l l - - - - - - - l GAME OPTIONS SOUND OPTIONS DISPLAY OPTIONS--------------------SEN HAR JAG GLÖMT "NÅT MER HÄR TROR JAG" BACK alltså jag måste ändra skärm upplösningen till 800*600. nu har jag 700*600 tror jag!! BEHOV AV HJÄLP SNARATS!!! SNÄLLA!!! :"> :"> :"> :"> Ta bort spyware då... kolla i skribbs antivirus tråd Användbara grejjer det där, se nu till att ta bort spyware och så slipper du fippla med SA inställningarna eller få problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Spywear är ju borta men jag ändrade på gta sa skärm storlek så att min data skärm inte tolde det. så det stog "VGA MODE NOTE SUPPORTED". jag såg inte meny eller spelat alls. allt jag kunde göar vara att höra och stänga ner spelet. men det är fixat. jag deletade "gtasa.set" och fick göra om alla instälningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Spywear är ju borta men jag ändrade på gta sa skärm storlek så att min data skärm inte tolde det. så det stog "VGA MODE NOTE SUPPORTED". jag såg inte meny eller spelat alls. allt jag kunde göar vara att höra och stänga ner spelet. men det är fixat. jag deletade "gtasa.set" och fick göra om alla instälningar. Inte för att vara petig men det heter spyware Gör en backup på dina filer och installera om spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ops mitt fel jag var stessad. ibland tänkar jag rätt men skriver fel! :"> FELET ÄR FIXAT. det bhövs inte göra nån back på "gtasa.set" för när jag startar spelet så skapar spelet en ny "gtasa.set". så allt är fixat.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts