Jump to content

Hjälp igen

Share

Recommended Posts

Hjälp jag fick spywear igår och då gick datan lite segt så jag sänkte display inställningar på mitt GTA SA. men då står det på skärmen "VGA MODE NOT SUPPORTED" men jag kan höra att GTA SA är igång fast jag ser inge. jag måste höja display inställningarna men jag är blind. så min fråga är hur ser menyn ut igen.

detta tror jag:

START GAME

OPTIONS-------

EXIT GAME l

l

- - - - - - - l

GAME OPTIONS

SOUND OPTIONS

DISPLAY OPTIONS--------------------SEN HAR JAG GLÖMT

"NÅT MER HÄR TROR JAG"

BACK

alltså jag måste ändra skärm upplösningen till 800*600. nu har jag 700*600 tror jag!!

BEHOV AV HJÄLP SNARATS!!! SNÄLLA!!! :"> :"> :"> :"> :blink::huh:

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp jag fick spywear igår och då gick datan lite segt så jag sänkte display inställningar på mitt GTA SA. men då står det på skärmen "VGA MODE NOT SUPPORTED" men jag kan höra att GTA SA är igång fast jag ser inge. jag måste höja display inställningarna men jag är blind. så min fråga är hur ser menyn ut igen.

detta tror jag:

START GAME

OPTIONS-------

EXIT GAME l

l

- - - - - - - l

GAME OPTIONS

SOUND OPTIONS

DISPLAY OPTIONS--------------------SEN HAR JAG GLÖMT

"NÅT MER HÄR TROR JAG"

BACK

alltså jag måste ändra skärm upplösningen till 800*600. nu har jag 700*600 tror jag!!

BEHOV AV HJÄLP SNARATS!!! SNÄLLA!!! :"> :"> :"> :"> :blink::huh:

Ta bort spyware då... kolla i skribbs antivirus tråd Användbara grejjer det där, se nu till att ta bort spyware och så slipper du fippla med SA inställningarna eller få problem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spywear är ju borta men jag ändrade på gta sa skärm storlek så att min data skärm inte tolde det. så det stog "VGA MODE NOTE SUPPORTED". jag såg inte meny eller spelat alls. allt jag kunde göar vara att höra och stänga ner spelet.

men det är fixat. jag deletade "gtasa.set" och fick göra om alla instälningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spywear är ju borta men jag ändrade på gta sa skärm storlek så att min data skärm inte tolde det. så det stog "VGA MODE NOTE SUPPORTED". jag såg inte meny eller spelat alls. allt jag kunde göar vara att höra och stänga ner spelet.

men det är fixat. jag deletade "gtasa.set" och fick göra om alla instälningar.

Inte för att vara petig men det heter spyware

Gör en backup på dina filer och installera om spelet då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor