niXy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Hur gör man när man ska börja spela basket(t.ex. alles bredvid sweet's hus) jag går runt på planen men inget händer.. och om nån skulle orka kunna ta ett screenschot på sj:a mappen och markera me paint eller vilket bild program som hälst vart d finnns baset planer och vart man kan spela.. Hur startar jag spelet här?? jag hittade 2 basket planer http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/basket.bmp nån kan väll ta ett screen på mappen och markera vilka ställen man kan spela på Redigerad 27 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Är det den beryktade buggen som hälsat på?! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=159320&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Finns ingen boll vid sweet för mig, så kan inte heller spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Inte för mig heller men nån som vet vart man kan spela markera ut på kartan plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Fler svar plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nån som markera ut på en karta vart d finnns basket planer och vart man kan spela!!.. jag vet att många vet men orkar inte svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Värt & trippelposta då! Vid huset man börjar i kan man spela basket. *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det finns en bugg som gör att man inte kan spela basket efter att man har klarat storyn, jag tror iallafall att det är efter storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Angående basket det är ju busenkelt av 50 skott missade jag 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nä man behöver inte klara storyn för att buggen ska slå till har spar filer innan jag uppdraget Riot och på den sparfilen finns inga basket bollar så den kan slå till när somhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag hittade en annan liten basket plan inne hoss "Mad Dog's Crib" Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 D e inte "story line" som gör basket buggen!!.. jag e på sista uppdraget hör men kan ändå inte spela basket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 MEN DUBBELPOSTA INTE HELA JÄVLA TIDEN!! *reported* andra gången idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts