Sir.Per Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote bamba (eller maten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Oftast Matsalen, ibland Matis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Den synkroniserade grottan, säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Annat. Matan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Försök hitta ett burgerking i kalmar, gör du det får du en puss Nej men... vänta lite nu. Menar du att det inte FINNS BK i kalmar??? Jag trodde det fanns i alla städer. Kalmar är väl inte så litet?! Fy F*N jag lider med dig isåfall. :'( Redigerad 30 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Nej men... vänta lite nu. Menar du att det inte FINNS BK i kalmar??? Jag trodde det fanns i alla städer. Kalmar är väl inte så litet?! Fy F*N jag lider med dig isåfall. :'( Det finns bara 26 Burger King-resturanger i Sverige. Edit: Nä, fanns flera på två städer, kanske fler. Redigerad 30 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Själv säger jag : Vi gå å ät eller maten Vi har nått gemensamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Säger alltid Bamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Matsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kloaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Bamba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Bamba. Man kan dra till med matsalen nån gng också, men oftast gäller bamba. Fast vår bamba har ju nåt töntigt namn redan? Typ Alegrytan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts