Stevex Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Själv säger jag : Vi gå å ät eller maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kallar inte den något speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 .matsal...bamba, är det nå djur eller? Nej bamba är matsal. Du vet att man säger det på vissa ställen upp till Stockholm också? Här är det ovanligt med matsal men du tycks ju ha missat en del i svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ungefär så där ser vårt ställe ut... Fast det heter Riddarsporren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nordan säger jag, eftersom våran "matsal" heter nordan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nej bamba är matsal. Du vet att man säger det på vissa ställen upp till Stockholm också? Här är det ovanligt med matsal men du tycks ju ha missat en del i svenskan. Nix, säger det som jag vill, och förresten, varför bryr du dig? Kom inte och påstå saker som du inte vet nått om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 I Gymnasiet kallar vi det för: Ruttnande salen. Vi äter på en restaurang 200 meter ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Matsalen. "Bamba" är för intelligentsbefriade och till den milda grad hjärntvättade västkustbor som tror de är något för att de innehar Nordens största berg-och-dalbana. Vänta ni bara. Vad ska vi vänta på? att ni bygger en större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Själv käkar jag i "Storskogen".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vote: Matan så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ja säger matan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nix, säger det som jag vill, och förresten, varför bryr du dig? Kom inte och påstå saker som du inte vet nått om. Vad vet jag inget om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag säger Bamba, det gör alla jag känner också. Men eftersom vi får så äcklig mat på våran skola så brukar vi gå till ett Gatukök ibland som ligger ganska nära skolan. och den kallar alla för Gulan. för att huset är gult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Avfallsstationen kallar jag det för, är ju inte direkt förstklassigt käk där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag säger både matan och matsalen. Men nu är det slut med såna ord... Vote: Matsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 LA BAMBA heter våran "matsal" Du råkar inte gå på Alboskolan? För matsalen där heter också "La Bamba"... Så intelligensbefriat. Tur att man slipper gå där mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 KG (Kalmargrillen) eller McDonalds, beroende på humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 KG (Kalmargrillen) eller McDonalds, beroende på humör Mcdonalds?! KalleR: Jag är besviken. Men det är lungt, jag ska få fason på dig: http://www.burgerking.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 KG (Kalmargrillen) eller McDonalds, beroende på humör Jag trodde alla på Kagg käkade på Jenny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Mcdonalds?! KalleR: Jag är besviken. Men det är lungt, jag ska få fason på dig: http://www.burgerking.se/ Försök hitta ett burgerking i kalmar, gör du det får du en puss The Dude: hehe, när man inte har pengar Redigerad 30 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts