FerkurZ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsal.. bamba låter som nått man skulle säga på dagis => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen Sa Matis när jag gick i 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag säger Matsalen har alltid sagt det Men nu heter ju min förra matsal "MAC JORDBRO" Usch (Fråga inte ) // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen. "Bamba" är för intelligentsbefriade och till den milda grad hjärntvättade västkustbor som tror de är något för att de innehar Nordens största berg-och-dalbana. Vänta ni bara. Ser inte va det är för kul att vara större än någon annan? Jag tror inte jag är någon baför jag bor nära nordens största nöjespark. Liksom vem bryr sig? Och varför bry sig? Det är ju bara löjligt... 08:orna har ju globen... Samma där vem fan bryr sig... Ett boeing plan så är den borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bamba Nej men kallade det matsalen... Vote:Matsalen (bamba ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bamba heter det, punkt slut och sås i lövskogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ehm... Matsalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bamba... Göteborg ruuulez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag säger matsal men alla andra säger bamba. Har att göra med att jag flyttat till ett ställe där de säger bamba men kommer från ett ställe där man säger matsal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen och matan W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matan, dummaste tråden på länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bamba eller "Stället där man äter". Vem fan säger "Matan" . Men men... Jag tar: Annat, bamba låter naturligt men ändåså helt dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Nej. Finns betydligt värre. Edit: till Benvit. Redigerad 27 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Säger matan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Aulan! Eftersom det var där vi åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Eftersom jag går på friskola så äter vi på ett resturang-liknade ställe, vid namnet Folkets Hus.. Så därför kallar jag det för Folkets Hus.. enkelt.. Vote: Annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 För det mesta äter jag i matsalen men ibland sticker jag med några kompisar och handlar bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 .matsal...bamba, är det nå djur eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Annat. När jag gick på låg- och mellanstadiet kallades det för "matan". Det har väl följt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts