Pico Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen, fast jag beträder den sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) VOTE:Annat... Äter hemma... Jag Hatar Skolmat...Och där för kallar jag det inte nått... Pico @ W0rd Redigerad 27 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Din klass är det sista jag skulle vilja träffa isåfall Vi är jättesnälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 LA BAMBA heter våran "matsal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen, fast jag beträder den sällan. blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har inte ätit mat i skolan sen i slutet av trean & nu ska jag börja åttan Men det kallas matsal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 HAHHAHAH!! "BAMBA" hmm, bambam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen. "Bamba" är för intelligentsbefriade och till den milda grad hjärntvättade västkustbor som tror de är något för att de innehar Nordens största berg-och-dalbana. Vänta ni bara. Nice sagt Bamba,vart fan har ni fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Jag tror att Bamba sägs mest omkring mina trakter,dvs i Göteborg och Alingsås, Trollhättan och diverse andra städer runt om Göteborg. Bamba sa man i skolan jag gick i på låg/mellanstadiet. Nu säger jag bara matsalen. Redigerad 27 juli, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 "Bamba" är för intelligentsbefriade och till den milda grad hjärntvättade västkustbor som tror de är något för att de innehar Nordens största berg-och-dalbana. Vänta ni bara. You fuck with the West Coast, you fuck with the best. You don't realize, you just signed your death wish. Vote: Bamba for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 I min del av västkusten säger vi i alla fall matsalen eller maten eller något... men inte faen bamba ÖVERKURS Det gamla uttrycket "bamba" härstammar från ordet "barnbespisning". Jag har i alla fall för mig att modern min har sagt det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 JAg säger matsal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen, jag skulle aldrig kunna säga Kom vi drar till Matis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bamba. BArnMatsBespisningsAdministratör, eller något i den stilen står bamba för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsal säger jag... Har aldrig hört talas om bamba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen, så klart. Bor på västkusten men har aldrig hört Bamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts