Tija Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hoppas att det var länge sen någon gjorde en sån här tråd... Själv säger jag bamba! Ingen egentlig logik i det, men det heter ju bamba, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Matsalen såklart Vad fan är Bamba för jävla ord, aldrig hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Matsalen säger jag Har nåt svagt minne av att jag har hört Bamba nån gång, men det låter ju helfånigt. Redigerad 26 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Matsalen såklart Vad fan är Bamba för jävla ord, aldrig hört. Jo jag har också hört det, mina kusiner från västkusten säger bamba. Fult som stryk. Jag säger nog matsalen eller matan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 .null vote.. bamba när man var mindre.. sedan blev det matsalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Matsalen och matan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vote: Matsalen Kommer ihåg att dom sa "Bamba" i Mimmi- böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Baaaaaambaaa!!! är man från gbg så är man Redigerad 26 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ibland kallar jag det matsal, vissa dagar - pizzeria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Matsalen. "Bamba" är för intelligentsbefriade och till den milda grad hjärntvättade västkustbor som tror de är något för att de innehar Nordens största berg-och-dalbana. Vänta ni bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vote: Annat Jag (och alla i min klass) säger Matan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vote: Matsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Matsalen, eller NÅN gång resturangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Bamba så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ingenting. Brukar aldrig prata om det. Men det är i alla fall en restaurang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vote: Annat Jag (och alla i min klass) säger Matan Din klass är det sista jag skulle vilja träffa isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 VOTE: matsal. bamba, hur fan låter det? hörde det i gbg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 bamba, hur fan låter det? [bah-m-bah] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Null vote.. äter aldrig i skolan.. så därför kan ja inte kalla de ja äter i för något.. fast matsalen säger jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Matsalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts