okändsoldat Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Ni är kanske inte e så jätte intresserade. Men det finns en battlefield mod om finlands andra världs krig, den e jätte bra har fina effekter och det går att spränga vissa objekt. Website Men den spelas online. Det är Finnwars sista mod. kom ut den 24.7. Jag Älskar den Redigerad 26 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan du fixa några Screens? Så man kan se om det är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Ser rätt kul ut, vet dock inte om jag orkar installera bf 1942 igen, det laggar mera än bf 2 och vietnam för mig. btw, Sikorka, finns screens på sidan under "screenshots" Redigerad 26 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Kan du fixa några Screens? Så man kan se om det är bra.. Det finns på deras hemsida. Website länken. Redigerad 26 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Ser rätt kul ut, vet dock inte om jag orkar installera bf 1942 igen, det laggar mera än bf 2 och vietnam för mig. btw, Sikorka, finns screens på sidan under "screenshots" Laggandet kanske har å göra med att du har på bästa grafik å sånt. För mig laggar det inte men när jag provade BF2 laggade det 2 gånger i sekunden. På sämsta grafik och ljud dessutom Redigerad 26 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Laggandet kanske har å göra med att du har på bästa grafik å sånt. För mig laggar det inte men när jag provade BF2 laggade det 2 gånger i sekunden. På sämsta grafik och ljud dessutom Mjo, får installera igen imorgon och tanka finnwars över natten. btw, menade hackade, inte laggade. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Lite information jag vet om den: 23 maps. 3 lag: Finland, Tyskland och Ryssland. (inget slag mellan Tyskland och Ryssland). 18 vapen ungefär. Mortar, flyttliga kanoner. Annorlunda panservagn styrning = V: W= frammåt. S=bakåt. H: uppil= frammåt. nedpil=bakåt. T.ex. styra höger = W+nedpil. Coola effekter, blod, förstörbara objekt t.ex. vissa hus och broar. Notera: Man behöver ha nyaste versionen av BF1942 den kan man ladda ner från: Battlefield homepage Börja med att ta 1.6an 274mb och sen 1.61an ca 6.41mb. När ni instalerar 1.6an ta med punkbuster för att kunna spela online. Redigerad 26 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det var ju kul och så, men lite synd att det bara är 5 servrar. :'( Eller är det bara för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bör kanske tas i Battlefield-tråden . Just nu dominerar ju BF2 datorn, men man kanske ska installera BF1942 och kolla in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det var ju kul och så, men lite synd att det bara är 5 servrar. :'( Eller är det bara för mig? Mm, egentligen bara 4 men det behövs inte nå mycke mera. Det är inte så berömt, men lite reklam skulle nog göra susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts