P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja, tycker ni att Guild Wars är värt pengarna? Själv har jag inte spelat det. Funderar på att köpa. Därför jag frågar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 NEj, WoW är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jo, det tycker jag. Köpte mitt för 379kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 NEj, WoW är bättre Är de typ som WoW eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har icke spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är de typ som WoW eller? Ja presis som Wow, Fast utan månadskostnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vote: Har inte spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja presis som Wow, Fast utan månadskostnad! Tycker absolut att det är värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 VOTE: Har inte spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 JA som WoW fast skönare på ngt sät WoW blev inte som alla trode det skulle va men guildwars är bra enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 I guild wars kan man bara komma till lvl 20, för det bygger mer på skill än på hur länge man har spelat. Det är ju mest pvp i guild wars. Tycker det är rätt så kul men jag gillar WoW mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Beror på hur mycket pengar du vill lägga ner på att spela.. Själv har jag inte lust att lägga utt 120kr i månade eller vad WoW kostar.. Har aldrig heller spelat Wow, så jag kan inte avgöra om det är roligare.. Tycker dock att Guild Wars är väldigt roligt och inväntar expansionen Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts