Jump to content

Handling.cfg

AdamN
 Share

Recommended Posts

1. hur ska man göra för att trimma motorcyklar,bilar etc i handlingen vad ska man ändra en gång testa jag ändra det blev hela spelet cp och var tvungen att installera om!

3 måste man ha spec program?

4 vad ska man ändra?

5. vars kan man ladda hem programet

Redigerad av AdamN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte så jag mena du måste ha -48 i iq jag mena om det bara blev cp för mig? eller om det hände för nån annan när dom höll på att haxxa i configen

Hmm, CS-pojke 14, du tror att du ska få hjälp om du beter dig sådär?? För det första så förklarar du sämre än min gammelmormor (som är död), och för det andra använder du ord som inte riktigt passar i sammanhanget, såsom "cp" och "haxxa"... Gör om, Gör rätt! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, CS-pojke 14, du tror att du ska få hjälp om du beter dig sådär?? För det första så förklarar du sämre än min gammelmormor (som är död), och för det andra använder du ord som inte riktigt passar i sammanhanget, såsom "cp" och "haxxa"... Gör om, Gör rätt! :blink:

Jag har spelat cs har slutat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte så jag mena du måste  ha -48 i iq jag mena om det bara blev cp för mig? eller om det hände för nån annan när dom höll på att haxxa i configen

Hans IQ har inget med saken att göra.

När man stavar så som du gör så är det ganska svårt att förstå vad du menar.

Ett tips är att gå en kurs i svenska där du lär dig vart man ska sätta ut kommatecken och punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor