AdamN Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) 1. hur ska man göra för att trimma motorcyklar,bilar etc i handlingen vad ska man ändra en gång testa jag ändra det blev hela spelet cp och var tvungen att installera om! 3 måste man ha spec program? 4 vad ska man ändra? 5. vars kan man ladda hem programet Redigerad 26 juli, 2005 av AdamN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 2. är det bara så för mig? Nej, det ändras för alla som har SanAn när du ändrar i din handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det var inte så jag mena du måste ha -48 i iq jag mena om det bara blev cp för mig? eller om det hände för nån annan när dom höll på att haxxa i configen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) 1. Haxxa??? Du menar att du ändrade lite 2. Varför fråga på fragbite (det har inget med san andreas att göra) Edit: Tror att det finns en Car handling editor där ute nånstans om du behöver ett program Redigerad 26 juli, 2005 av Chucky_4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det var inte så jag mena du måste ha -48 i iq jag mena om det bara blev cp för mig? eller om det hände för nån annan när dom höll på att haxxa i configen Hmm, CS-pojke 14, du tror att du ska få hjälp om du beter dig sådär?? För det första så förklarar du sämre än min gammelmormor (som är död), och för det andra använder du ord som inte riktigt passar i sammanhanget, såsom "cp" och "haxxa"... Gör om, Gör rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hmm, CS-pojke 14, du tror att du ska få hjälp om du beter dig sådär?? För det första så förklarar du sämre än min gammelmormor (som är död), och för det andra använder du ord som inte riktigt passar i sammanhanget, såsom "cp" och "haxxa"... Gör om, Gör rätt! Jag har spelat cs har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Handling editor finns här: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=478&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det var inte så jag mena du måste ha -48 i iq jag mena om det bara blev cp för mig? eller om det hände för nån annan när dom höll på att haxxa i configen Hans IQ har inget med saken att göra. När man stavar så som du gör så är det ganska svårt att förstå vad du menar. Ett tips är att gå en kurs i svenska där du lär dig vart man ska sätta ut kommatecken och punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hur använder man det där handlings editor eller vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts