MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Yaay fortsätt! Btw, spele´t var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Styrningen kändes alldeles för enkel och arkadaktig. Grafiken var bra, överförväntan Kämpa på. Redigerad 28 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Det var bra gjort, men jag tycker ni ska ändra omgivningen för inte kör man väl F1 eller vad det va i leran. Men grafiken var mycke bättre än vad jag hade förväntat, handlingen på bilen behöver ändras men kör på bara. Redigerad 29 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vad gör man när man kommer in i menyn? Jag vet, "LoL pAnI can inte chose in da menu", kan jag visst, men vilken knapp är "välj"? Har testat allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vad gör man när man kommer in i menyn? Jag vet, "LoL pAnI can inte chose in da menu", kan jag visst, men vilken knapp är "välj"? Har testat allt. Det e väl för bra system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Vad gör man när man kommer in i menyn? Jag vet, "LoL pAnI can inte chose in da menu", kan jag visst, men vilken knapp är "välj"? Har testat allt. Ctrl För övrigt, den nuvarande banan är tänkt för en annan bil. Det är bara en slumo som gjort att F1 bilen är där nu Ni kan ändra bil i alternativ-menyn Redigerad 29 juli, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Språk? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nu vill vi ha en update! Fixa så man inte kan köra igenom väggarna, lite större bana och något annat valfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Styrningen är okay annars är det väldigt tomt. Skaffa lite ljud, byt välj knappen till enter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle vilja se mer inzoomning på bilen, att hjulen rörde sig, nåt jäkligt simpelt "Brrrrr" när bilen kör, och så att man kan köra spelet i ett fönster. Och förstås att man inte bara körde igenom väggarna och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej...jag kan ej komma in i alternativ, och sen undrar jag vad det e för siffror uppe till vänster. och hoppas att man snart ska bli stoppad av att åka in i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej...jag kan ej komma in i alternativ, och sen undrar jag vad det e för siffror uppe till vänster. och hoppas att man snart ska bli stoppad av att åka in i väggen. Siffrorna är bara info som är bra att ha... För min del, iallafall :roll: Det är olika värden och variabler. Typ bilens position, vinkel och sånt :roll: Såklart tänker jag fixa så att man krockar med väggarna samt ljud och musik. Jag funderar också på att göra så att man själv kan zooma in och ut med kameran, men... Hmm, då kan man ju se massa saker som inte bör ses Angående hjulen... För att få dessa att snurra så måste dessa vara ett eget objekt som alltid befinner sig vid bilen och pill och pill... Så, ehm... Jag struntar i det :"> Jag ska dessutom fara iväg under några dagar, så ni får ursäkta att jag inte kommer att pilla med det så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Ska man kunna komma in i alternativ? ...eller asså jag kommer in men jag kan ej byta bil Redigerad 31 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ska man kunna komma in i alternativ? ...eller asså jag kommer in men jag kan ej byta bil Inte, varför inte det? Alternativ -> CTRL -> Välj bil -> piltangenterna -> Fortsätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kan välja bana men när jag trycker på ner pilen hoppar den till fortsätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kan välja bana men när jag trycker på ner pilen hoppar den till fortsätt. Tryck väldigt snabbt. Den är överkänslig, det är en miss från min sida :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilket Programspråk/Program har du gort spelet i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilket Programspråk/Program har du gort spelet i? DarkBasic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts