Jump to content

Nytt spel

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Vad gör man när man kommer in i menyn? B)

Jag vet, "LoL pAnI can inte chose in da menu", kan jag visst, men vilken knapp är "välj"? Har testat allt. B)

Ctrl B)

För övrigt, den nuvarande banan är tänkt för en annan bil. Det är bara en slumo som gjort att F1 bilen är där nu

Ni kan ändra bil i alternativ-menyn

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej...jag kan ej komma in i alternativ, och sen undrar jag vad det e för siffror uppe till vänster.

och hoppas att man snart ska bli stoppad av att åka in i väggen.

Siffrorna är bara info som är bra att ha... För min del, iallafall :roll: Det är olika värden och variabler. Typ bilens position, vinkel och sånt :roll:

Såklart tänker jag fixa så att man krockar med väggarna samt ljud och musik. Jag funderar också på att göra så att man själv kan zooma in och ut med kameran, men... Hmm, då kan man ju se massa saker som inte bör ses ;)

Angående hjulen... För att få dessa att snurra så måste dessa vara ett eget objekt som alltid befinner sig vid bilen och pill och pill... Så, ehm... Jag struntar i det :">

Jag ska dessutom fara iväg under några dagar, så ni får ursäkta att jag inte kommer att pilla med det så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor